اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای کسب موفقیتی جدید

سعید محمدپور در اردوی تیم ملی حاضر شد

خبرگزاری فارس: نفر پنجم المپیک لندن سعید محمدپور برای حضور در رقابت‌های جهانی وزنه‌برداری در اردوی تیم ملی حاضر شد.

سعید محمدپور در اردوی تیم ملی حاضر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی هیئت وزنه‌برداری اردبیل، سعید محمدپور با حضور در این اردو به تمام شایعات پیرامونی در ماه‌های اخیر که گاه سخن از مصدومیت و گاهی سخن از حاضر نشدن او در رقابت‌های جهانی بود، پایان داد و با حضور در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان سعی کرد با روحیه‌ای مضاعف برای کسب مقام قهرمانی تمرینات خود را از سر بگیرد.

این دلاور اردبیلی که در المپیک و مسابقات جهانی درخششی ‌بی‌نظیر داشته با حضور خود برای سایر رقبا نیز انگیزه‌ای مضاعف داده تا با شور و نشاط در تمرینات حاضر شده تا شاید بتوانند رکورد او را در سبک وزن، وزنه‌برداری به دست آورند.

بر همین اساس در کنار سعید محمدپور سرشناس‌ترین وزنه‌بردار اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان سعید رضازاده و پیمان جان در اردوی تیم ملی نوجوانان و امین زارعی نیز در تیم جوانان حاضر شده تا با تمرین و حفظ آمادگی بتوانند در مسابقات جهانی که سال آینده در تاش‌کند ازبکستان و جوانان جهان نیز که در لیمای پرو برگزار می‌شود، حضور یافته و برای این استان که از دیرباز وزنه‌برداران نامی را تحویل داده، به دست آورند.

وزنه‌برداران شرکت‌کننده در این اردو در کنار سایر منتخبان استان‌ها در سالن وزنه‌برداری مجموعه ورزشی آزادی تمریناتشان را آغاز کردند که زیر نظر کورش باقری این تمرینات به صورت مستمر ادامه می‌یابد که انتظار می‌رود در رقابت‌های پیش رو وزنه‌برداران جوان و نوجوان این استان بتوانند در سکوهای قهرمانی قرار گیرند.

در اردوی برگزار شده 12 وزنه‌بردار نوجوان و 16 وزنه‌بردار جوان حضور یافته و در قالب دو تیم هشت نفره آماده‌سازی خود را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/62004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول