اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سرپرستی مؤسسه ثامن‌الحجج در غرب کشور:

سرمایه‌گذاری در ورزش دستاوردهای مادی و معنوی به همراه دارد

خبرگزاری فارس: جانشین سرپرستی مؤسسه ثامن‌الحجج در غرب کشور گفت: سرمایه‌گذاری در ورزش از سوی حامیان ورزشی، دستاوردهای مادی و معنوی به‌ همراه دارد که جامعه را از آن بهره‌مند می‌کند.

سرمایه‌گذاری در ورزش دستاوردهای مادی و معنوی به همراه دارد

دانیال امیری‌نسب ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: امروزه ورزش از جمله مسائلی است که در زندگی و اجتماع نقشی تأثیرگذار دارد و می‌تواند بسیاری از مشکلات جامعه را به‌وسیله آن مرتفع کرد.

جانشین سرپرستی مؤسسه ثامن‌الحجج در غرب کشور تصریح کرد: بر همین اساس حمایت‌های ورزشی و سرمایه‌گذاری در این حوزه از سوی حامیان دستاوردهایی مادی و معنوی به‌ همراه دارد که جامعه را از آن بهره‌مند می‌کند.

وی تأکید کرد: در همین راستا مؤسسه ثامن‌الحجج در غرب کشور با سرمایه‌گذاری‌های ورزشی در راستای ایفای نقشی مؤثر در ورزش غرب کشور و ‌خصوصاً کرمانشاه، گام برداشته است.

امیری‌نسب با اشاره به این‌که مؤسسه ثامن‌الحجج از رشته‌های هندبال، ووشو، قایقرانی و اسکواش در استان کرمانشاه حمایت کرده است، خاطرنشان کرد:‌ در شرایطی که حمایت‌ها از ورزش در استان کرمانشاه از سوی اسپانسرها کم بود، در این زمینه وارد عمل شدیم و با حمایت خود توانستیم چندین تیم به مسابقات لیگ در رشته‌های مختلف اعزام کرده و نتایج درخشانی را نیز کسب کنیم.

وی تأکید کرد: بسیاری از کارخانجات و سازمان‌ها می‌توانند با حمایت خود از ورزش و از منفعت‌های مادی آن استفاده کنند و هم با گسترش فرهنگ ورزشی در افزایش سلامت جامعه مؤثر باشند.

انتهای‌پیام/2700/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول