اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت اسکی چهارمحال و بختیاری:

چهـارمحال و بختیاری 4 پیست اسکی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت اسکی چهارمحال و بختیاری گفت: استان چهارمحال و بختیاری در حال حاضر دارای چهار پیست اسکی است.

چهـارمحال و بختیاری 4 پیست اسکی دارد

رحمت‌الله خیرخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: چهار پیست اسکی کوهرنگ(چلگرد)، بارده، شیخ شبان و چغاخور، از پیست‌های اسکی استان چهارمحال و بختیاری، در اختیار ورزشکاران این رشته قرار دارد.

وی با بیان اینکه چهارمحال و  بختیاری از استان‌های برف خیز کشور بوده و هم اکنون، دارای چهار پیست اسکی است، افزود: این استان به علت قرار گرفتن در رشته کوه‌های زاگرس دارای بارش مناسب برف است و از این لحاظ، توانمندی‌های زیادی در راستای توسعه این ورزش زمستانی دارد.

این مسئول با اشاره به اینکه پست اسکی کوهرنگ (چلگرد)، بهترین پیست این استان است، گفت: پیست اسکی بارده، بدلیل بارش‌های اخیـر برف، هم اکنون فعال و هر هفته پذیرای 4 هزار نفر است.

رئیس هیئت اسکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این استان مستعد توسعه گردشگری و ورزش‌های زمستانی است، ابراز داشت: این استان مستعد توسعه گردشگری و ورزش‌های زمستانی مناطقی که دارای موقعیت‌های مناسب کوهستانی و دامنه‌های برفگیر هستند دارای شرایط ایده آل برای ورزش‌های زمستانی هستند.

وی با اشاره به اینکه منطقه سردسیر و کوهستانی از شرایط اقلیمی و جغرافیایی مناسب برای ورزش‌های زمستانی برخوردار است، خاطرنشان کرد: این استان از نظر ساختار منطقه‌ای ظرفیت‌ها و قابلیت‌های لازم برای توسعه این ورزش‌ها را داراست.

خیرخواه با بیان اینکه توسعه ورزش‌های زمستانی برای کمک به رونق صنعت گردشگری و شناساندن قابلیت‌های متعدد استان به گردشگران ضروری است، اذعان داشت: مناطق تفریحی و ورزشی نظیر مناطق گردشگری و پیست اسکی کوهرنگ می‌تواند میزبان مناسبی برای ورزشکاران باشد.

انتهای پیام/68001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول