اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان:

زمان اندک راهیان نور از نقاط ضعف این اردوها است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان گفت: زمان اندک اردوهای راهیان نور و تلاقی برنامه‌های حوزه علمیه با برگزاری این اردوها برای اعزام روحانی و مبلغ از نقاط ضعف اردوهای راهیان نور است.

زمان اندک راهیان نور از نقاط ضعف این اردوها است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی ظهر امروز در جمع دانش‌آموزان اعزامی دشتستان به سرزمین‌های نور اظهار داشت: امروز دشمنان به دنبال کمرنگ کردن فرهنگ ارزشی در بین جوانان هستند که برپایی اردوهای راهیان نور اقدامی شایسته برای خنثی کردن توطئه دشمن است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان دشتستان با بیان اینکه راهیان نور دانش‌آموزی، پیوند‌دهنده نسل جدید با نسل اول انقلاب است خاطرنشان کرد: مهم‌ترین هدفی که حرکت عظیم راهیان نور دانش‌آموزی دنبال می‌کند پیوند نسل جدید با نسل اول انقلاب و دوران دفاع مقدس است.

هاشمی تصریح کرد: نتیجه‌ای که باید از حرکت عظیم راهیان نور دانش‌آموزی گرفته شود در مرحله اول نهادینه‌کردن فرهنگ ارزشمند دفاع مقدس در زائرین دانش‌آموز و در مرحله بعد انتقال آن به بدنه اجتماع، خانواده و همسالان از طریق دانش‌آموزان است.

وی اضافه کرد: فرهنگ دفاع مقدس در واقع فرهنگ ولایت‌مداری، خودباوری، دفاع از حق و حقیقت، سازش‌نکردن با دشمن، استکبار ستیزی، اعتقاد به خدا و توکل به ذات باری‌تعالی است که همه این فرهنگ‌ها در شهدای ما نیز وجود داشتند و انتظار داریم این فرهنگ اصیل در جامعه ترویج پیدا کند تا شاهد جامعه‌ای سعادتمند باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان تأکید کرد: قطعاً هیچ برنامه‌ای بدون نقص نیست و مسئولان امر باید نقاط قوت و ضعف هر دوره را ببینند و بعد از ارزیابی به تکمیل و تقویت نقاط مثبت و رفع نقایص اهتمام ورزند تا این برنامه اثرگذاری خوبی در دانش‌آموزان عزیز داشته باشد.

هاشمی با برشمردن زمان اندک این اردوها و تلاقی برنامه‌های حوزه علمیه با برگزاری این اردوها برای اعزام روحانی و مبلغ به عنوان دو نقطه ضعف برگزاری اردوی راهیان نور دانش‌آموزی، اضافه کرد: برای حل این مشکلات لازم است با اختصاص بودجه‌های بیشتر نسبت به افزایش مدت زمان این اردو اقدام شود و همچنین ترتیبی اتخاذ شود تا مرکز مدیریت حوزه علمیه قم در جلسات تصمیم‌گیری کشوری این اردوها شرکت کنند تا به صورت متمرکز نسبت به اعزام طلاب و روحانیون ارزشمند همراه کاروان‌ها اقدام شود.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه نمایندگی ولی فقیه در سپاه دشتستان محتوا و متونی که برای تقویت بنیه فرهنگی دانش‌آموزان شرکت‌کننده در کاروان‌های این شهرستان استفاده می‌شود را مورد ارزیابی قرار داده و با اعزام روحانیون مجرب و اردو دیده و مسلط برای نشر فرهنگ ایثار و مقاومت و پاسخ به شبهات زائرین دانش‌آموز و اجرای برنامه‌های فرهنگی در طول مسیر کاروان اقدامات خوبی انجام داده است.

انتهای پیام/2451/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول