اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اصفهان خواستار شد

تشکیل دادگاه ویژه برای وصول معوقات بانکی در اصفهان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اصفهان گفت: در حال حاضر استان اصفهان برای وصول معوقات بانکی بانک‌های اصفهان به تشکیل دادگاه ویژه‌ای نیازمند است و این دادگاه باید هر چه سریع‌تر در استان تشکیل شود.

تشکیل دادگاه ویژه برای وصول معوقات بانکی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا همدانیان ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال استان با بیان اینکه اعتبارات مشاغل خانگی و خود‌اشتغالی دستگاه‌های اجرایی استان باید به صورت کامل اختصاص داده شود، اظهار کرد: در حال حاضر استان با حجم بالایی از معوقات بانکی مواجه است که وضعیت این معوقات باید هر چه سریع‌تر ساماندهی شود.

وی اضافه کرد: معوقات بانک‌ها باید احصاء و دسته‌بندی شود و با مشخص شدن وضعیت معوقات بانک‌ها مدیریت استان نیز در راستای ساماندهی وضعیت معوقات بانکی نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه تفاوتی ندارد که یک فرد عادی، مجموعه اجرایی و یا یک بنگاه اقتصادی به بانک‌ها بدهکار است، تصریح کرد: مدیریت استان باید با استفاده از آمار و اطلاعات جامع و کامل از وضعیت معوقات بانکی استان باید بداند که چه اقداماتی را انجام بدهد تا تمام معوقات بانکی وصول شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر استان با سیاست‌های مختلف در اتهام دستگاه‌های نظارتی قرار دارد و مشخص شدن وضعیت معوقات بانکی در استان کار پیچیده‌ای نیست، ادامه داد: در حال حاضر استان اصفهان برای وصول معوقات بانکی بانک‌های اصفهان به تشکیل دادگاه ویژه‌ای نیازمند است و این دادگاه باید هر چه سریع‌تر در استان تشکیل شود.

همدانیان با بیان اینکه با تشکیل این دادگاه به صورت ویژه به پرونده‌های معوقات بانکی استان رسیدگی می‌شود، تاکید کرد: با وصول تمام این معوقات بخش قابل توجهی از سرمایه‌های مورد نیاز در استان تأمین می‌شود و استان می‌تواند با استفاده از این سرمایه‌ها رشد چشمگیری در بخش تولید داشته باشد.

انتهای پیام/63004/ر20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول