اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشکیل کمیته قرآن ستاد دهه فجر

دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی در لردگان تبیین می‎شود

خبرگزاری فارس: سرپرست تبلیغات اسلامی لردگان از تشکیل کمیته قرآن ستاد دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: تبیین دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی از اهم وظایف این کمیته است.

دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی در لردگان تبیین می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سعید نصیری ظهر امروز در نشست کمیته هیئت‌های مذهبی این شهرستان، اظهار داشت: معرفی دستاوردهای معنوی و قرآنی پس از انقلاب اسلامی، شناساندن هر چه بیشتر قرآن به قشر جوان جامعه، فراهم‌سازی زمینه حضور و مشارکت فعالان چهره‌های ممتاز قرآنی در امر برنامه‌ریزی و برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آئین‌های گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر از اهداف مهم این ستاد است.

وی افزود: این کمیته متشکل از نمایندگان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه، نیروی انتظامی، مقاومت بسیج، سپاه پاسداران، دانشگا‌ه‌ها و مراکز آموزش عالی، مسئول شورای تبلیغات اسلامی و مسئولان مراکز قرآنی است.

نصیری تصریح کرد: تبیین دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی و تحولات انجام شده پس از انقلاب در زمینه گسترش علوم و معارف قرآنی، تبیین نقش ارزنده و مؤثر قرآن کریم در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی، تلاش در راستای آشنایی هرچه بیشتر اقشار مختلف با مضامین قرآنی از اهم وظایف این کمیته است.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان با اشاره به ویژه برنامه‌های دهه فجر، اذعان داشت: برگزاری محفل انس با قرآن، شبی با قرآن، جشن انقلاب و برگزاری ادعیه‌های مختلف و ختم قرآن و سور منتخب از جمله برنامه‌های پیشنهادی قابل اجرا در دهه فجر محسوب می‎شود.

این مسئول تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد که دستگاه‌ها و مراکز مرتبط با قرآن برنامه‌های خود را برای اجرا در اختیار این کمیته با مسئولیت سازمان تبلیغات اسلامی لردگان قرار دهند.

* برگزاری طرح قرآنی نور در لردگان

وی با بیان اینکه در این طرح قرآنی 120 نفر شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: حضور جوانان و نوجوانان در برگزاری این طرح قرآنی چشمگیر است.

نصیری اذعان داشت: بعد از تلاوت 30 آیه از قرآن کریم، کلاس احکام و قرآن نیز برای جوانان و نوجوانان برگزار می‌‎شود.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان لردگان متذکر شد: 15 هیئت محوری از 215 هیئت ثبت شده در تبلیغات اسلامی شهرستان در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی در سال فعالیت دارند.

انتهای پیام/68001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول