اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فینال مسابقات استانی فوتسال یزد رقم خورد

صعود جوانان شایسته ابرکوه به مسابقات لیگ فوتسال کشور

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال جوانان لبنیات اعلای ابرکوه با قهرمانی در مسابقات لیگ فوتسال جوانان استان یزد به عنوان نماینده استان به مسابقات کشوری راه پیدا کرد.

صعود جوانان شایسته ابرکوه به مسابقات لیگ فوتسال کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، این تیم که با گذر از تیم‌های رقیب و با کسب سه پیروزی و یک تساوی به مسابقات پایانی راه پیدا کرده بود در فینال این بازی‌ها مقابل تیم قدرتمند ایلیای میبد قرار گرفت.

بازی دو تیم در وقت قانونی نتیجه‌ای جز تساوی یک بر یک نداشت و معرفی قهرمان به ضربات پنالتی کشید.

در ضربات پنالتی، بازیکنان ابرکوه مانند بازی گذشته درخشش خوبی داشتند و تمام شلیک‌های تماشایی بازیکنان ابرکوه به گل تبدیل شد.

دروازه‌بان اعلا نیز با مهار پنالتی، شادی را به اردوی این تیم هدیه کرد و جوانان شایسته ابرکوه با نتیجه شش بر چهار و  کسب قهرمانی و صعود به مسابقات کشوری، بار دیگر پتانسیل‌های ورزشی شهرستان را که با تمام مشکلات باز هم شکوفا می‌شوند، به رخ کشیدند.

اعلام نام سعید مشتاقیان و جواد جهانگرد به عنوان فنی‌ترین و آقای گل بازی‌ها از دیگر افتخارات نماینده استان یزد در مسابقات کشوری است.

نماینده ابرکوه همچنین کاپ ارزشمند اخلاق این دوره از بازی‌ها را نیز از آن خود کرد.

چند روز گذشته تیم فوتسال امید لبنیات اعلای ابرکوه نیز با درخشش در مسابقات استانی، به عنوان یکی از دو نماینده استان یزد در مسابقات کشوری معرفی شد.

تیم لبنیات اعلای ابرکوه در یک اقدام ارزشمند و در حالی که تیم‌های ورزشی و بی‌امکانات این شهرستان اسپانسری برای حمایت از خود ندارند، سه تیم فوتسال در رده‌های مختلف سنی به عنوان نماینده ابرکوه به مسابقات استانی اعزام کرده بود که دو تیم امید و جوانان این شرکت جواز حضور در مسابقات کشوری را کسب کردند.

تشویق شایسته شرکت‌ها و موسساتی که به پشتیبانی از تیم‌های ورزشی همت می‌کنند، یک ضرورت است و امید است با این کار، دوباره شاهد حضور شهرداری ابرکوه نماینده فوتبال ابرکوه با 15 سال سابقه در لیگ استانی و حضور پررنگ‌تر تیم‌های ورزشی در رشته‌های مختلف در مسابقات استانی و کشوری باشیم.

انتهای پیام/90003/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول