اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه:

اختصاص تسهیلات ویژه اشتغال در جهرم

خبرگزاری فارس: معاون مدیریت و منابع وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی از اختصاص تسهیلات ویژه اشتغال و تکمیل مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران جهرم در آینده نزدیک خبر داد.

اختصاص تسهیلات ویژه اشتغال در جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، اسدالله عباسی، صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات بخش تعاون، کار و رفاه این شهرستان اظهار داشت: در صدد اختصاص اعتبار برای تکمیل مراحل پایانی مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران جهرم در بودجه سال آینده هستیم و این مجموعه باید تا چند ماه آینده برای استفاده مردم و جوانان آماده شود.

وی افزود: باید با نظارت و سرعت عمل مناسب و منطقی روند توسعه این مجموعه مهیا شده تا این کار به نحو مطلوب عملیاتی شود.

معاون مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اختصاص تسهیلات اشتغالزایی ویژه جوانان شهرستان جهرم، خاطرنشان کرد: باید جوانان را به فرهنگ کار و تلاش تشویق کرده و زمینه آموزش آنها را در مراکز فنی و حرفه‌ای برای آموختن حرفه‌های مورد احتیاج جامعه مهیا کنیم.

مدیرعامل صندوق مهر امام رضا نیز در این مراسم گفت: 10 میلیارد ریال اعتبار برای تسهیلات مشاغل خانگی و 2 میلیارد و 600 میلیون ریال به منظور ایجاد اشتغال به صندوق مهر امام رضا جهرم اختصاص پیدا می‌کند.

غلامرضا مصطفی پور با بیان اینکه توزیع تسهیلات اشتغالزایی در رشد و توسعه شهرستان جهرم موثر است، خاطرنشان کرد: باید تولید اشتغال پایدار در کشور مهیا شده تا جلو رشد تورم و دیگر مشکلات ناشی از بیکاری در جامعه برطرف شود.

انتهای پیام/2448/ح10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول