اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاچاقچیان بین‌المللی ناکام ماندند

کشف 1.6 تن مرفین توسط پلیس کرمان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قاچاقچیان در انتقال محموله یک تن و 614 کیلویی مرفین از آن سوی مرزهای شرقی به مرزهای غربی کشور ناکام ماندند.

کشف 1.6 تن مرفین توسط پلیس کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان حسین چناریان با اشاره به کشف محموله بزرگ هروئین اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی در حوزه مقابله با باندهای بین‌المللی قاچاق مواد افیونی از انتقال یک محموله مواد مخدر از کشورهای همسایه شرقی به سمت عراق و از مسیر ایران اطلاع یافتند.

وی بیان کرد: در ادامه این اقدامات اطلاعاتی و پس از شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مستقر در ایست و بازرسی مرصاد، روز گذشته هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور کرمان ـ زاهدان به یک دستگاه کامیون کشنده که ویژه حمل و نقل مواد سوختی بود، مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: پس از انتقال وسیله نقلیه توقیفی به پارکینگ، مأموران انتظامی در بازرسی از آن بیش از یک تن و 614 کیلو مرفین که به طرز ماهرانه‌ای در محموله سوخت این کامیون جاسازی شده بود، کشف و ضبط کردند.

چناریان تصریح کرد: راننده این کامیون در امر انتقال محموله‌های گاز صادراتی استان سلیمانیه عراق به کشور پاکستان از محورهای مواصلاتی کرمان فعالیت داشته و قصد داشت این محموله مواد مخدر را از مرز میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان به مرز باشماق مریوان در استان کردستان منتقل کند که با تلاش پلیس در این امر ناکام ماند.

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات علاوه بر یک تن و 614 کیلو مرفین، 71 کیلو تریاک نیز کشف شد که به همراه قاچاقچی دستگیر شده به مقرر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان دلالت داده شد.

چناریان با اشاره به عزم جدی نیروی انتظامی در مقابله با سوداگران مرگ گفت: هم‌اکنون تیم‌های زبده‌ای از پلیس کرمان در حال پیگیری این عملیات و دستگیری اعضای اصلی این باند بین‌المللی قاچاق مواد مخدر هستند.

انتهای پیام/2446/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول