اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان:

تصفیه‌خانه آب شهرهای سیستان آماده تست اولیه است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: واحدهای مختلف تصفیه‌خانه آب شهرهای سیستان آماده تست و آبگیری بوده که این کار به‌ زودی انجام می‌گیرد.

تصفیه‌خانه آب شهرهای سیستان آماده تست اولیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان، ابوالفضل صدراییه که برای بازدید از روند اجرای تصفیه‌خانه آب شهرهای سیستان به این شهرستان سفر کرده بود اظهار داشت: واحدهای مختلف این تصفیه‌خانه آماده تست و آبگیری می‌باشد که این کار در هفته آینده انجام می‌گیرد.

وی هدف از اجرای این پروژه را تأمین آب مورد نیاز شهرهای زابل، هیرمند، محمد آباد، بنجار، ادیمی، هامون شهر، قرقری و شندول عنوان کرد و افزود: تصفیه‌خانه آب شهرهای سیستان بخشی از پروژه بوده که با اتمام این پروژه بیش از 370 هزار نفر از جمعیت شهری سیستان از نعمت آب تصفیه شده و قابل شرب برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل آبفای شهری سیستان و بلوچستان همچنین از خط انتقال و مخزن 2 هزار متر مکعبی شهر ادیمی و هامون شهر بازدید کرد و گفت: مخزن 2 هزار متر مکعبی شهر ادیمی آماده بهره‌برداری بوده و تا قبل از آغاز فصل گرما خط انتقال این دو شهر نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

در صورت تأمین اعتبار روستاهای نوک آباد زیر پوشش شبکه آب‌رسانی قرار می‌گیرند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان بیان کرد: با توجه به اینکه پروژه خط انتقال و تأمین آب از گوهرکوه به نوک آباد به مرحله پایانی نزدیک می‌باشد در صورت تأمین اعتبار امکان تحت پوشش قرار گرفتن شبکه آب‌رسانی روستاهای اطراف شهر نوک آباد وجود دارد.

صدراییه طی بازدید خود به این شهر با بیان اینکه مشکل کمبود آب تا دهه فجر سال‌جاری در نوک آباد رفع خواهد شد افزود: این پروژه با هدف تأمین نیاز آبی مردم شهر نوک‌آباد از دو حلقه چاه در منطقه گوهرکوه در فاصله 34 کیلومتری در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اتمام این پروژه در صورت تأمین اعتبار امکان آب‌رسانی به روستاهای اطراف شهر نوک‌آباد می‌باشد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: ده پابید، اسکل آباد، کهنوک، سهراب آباد و گونک را می‌توان از جمله روستاهای اطراف این شهر نام برد که دارای جمعیتی بین 2 هزار و 500 تا 400 نفر می‌باشند.

انتهای پیام/75002/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول