اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای شهر شوشتر تاکید کرد

اجرای مسائل فنی در طرح جامع فاضلاب شوشتر

خبرگزاری فارس: نایب رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر بر اجرای نکات فنی و مهندسی در طرح جامع فاضلاب تاکید کرد و گفت: بیت‌المال نباید اسراف شود.

اجرای مسائل فنی در طرح جامع فاضلاب شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حسن دهدار ظهر امروز در جلسه مشترک شورای اسلامی شهر با مجری و مشاور طرح جامع فاضلاب این شهرستان اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب خوزستان در حال اجرای پروژه‌ای بسیار بزرگ در شوشتر است ولی برخی پیمانکاران با تخلف‌ها و کم‌کاری‌ها به اتلاف سرمایه و بیت‌المال دامن می‌زنند.

وی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی نظارت بر اجرای این طرح به صورت حداقلی اعمال می‌شود و به این دلیل راه برای تخلف توسط پیمانکاران باز است.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به اینکه بازرسی‌های شورا از این طرح به صورت روزانه انجام می‌شود، تاکید کرد: اعضای شورای اسلامی شهر بر این پروژه نظارت دارند و بارها از کارگاه اجرای طرح بازدید کرده‌اند ولی در این بازدید‌ها خبری از نظارت بر اجرای پروژه نیست.

دهدار خاطر نشان کرد: باید در اسرع وقت مشکلات آسفالت معابر شهری برطرف شود تا مردم در بارندگی‌های آتی دچار مشکلات نشوند.

*شهرک ساحلی نیز در برنامه قرار گیرد

عضو دیگر هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار داشت: اجرای طرح جامع فاضلاب برای شهرک ساحلی نیز در دستور کار قرار گیرد.

فرامرز محمودی‌کوهی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر به دنبال اجرای فاضلاب در این منطقه است، افزود: در شرایط کنونی این منطقه از فاضلاب‌های دهه 50 استفاده می‌کند و با مشکلات زیادی مواجه هستند.

وی خاطر نشان کرد: باید برای رفع مشکلات فاضلاب در این منطقه چاره‌اندیشی شود تا از ورود فاضلاب این مناطق به رودخانه جلوگیری شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، اجرای پروژه طرح جامع فاضلاب شوشتر از شهریورماه سال‌جاری آغاز شده است و در سه منطقه از این شهر پیمانکاران در حال حفاری و لوله‌گذاری هستند.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول