اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر شوشتر خبر داد

نارضایتی مردم شوشتر از نحوه اجرای طرح جامع فاضلاب

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر از نارضایتی مردم از نحوه اجرای طرح جامع فاضلاب شوشتر خبر داد و گفت: روند موجود باید اصلاح شود.

نارضایتی مردم شوشتر از نحوه اجرای طرح جامع فاضلاب

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حمید سالم‌پور ظهر امروز در جلسه مشترک شورای اسلامی شهر و مجری و مشاور اجرای طرح جامع فاضلاب این شهرستان اظهار داشت: نارضایتی مردم از سه، چهار ماه پیش افزایش چشم‌گیری داشته است و مردم نیز از اعضای شورای اسلامی انتظار پیگیری مشکلات را دارند.

وی با اشاره به تذکرات داده شده به پیمانکاران مجری طرح جامع فاضلاب شوشتر خاطر نشان کرد: بیش از 19 تذکر کتبی به پیمانکاران داده شده اما هیچ‌کدام از این تذکرات جدی گرفته نشده است.

این عضو شورای اسلامی شهر شوشتر با اشاره به مصوبات پیشین شورا تاکید کرد: در دو جلسه قبل شورای اسلامی شهر شوشتر پس از بررسی مشکلات موجود در بخش اجرای طرح جامع فاضلاب با اکثریت آراء مصوب شد که از پیمانکاران مجری این طرح در دستگاه قضایی شکایت شود.

سالم‌پور با اشاره به اینکه طرح شکایت نیز آماده شده است، خاطر نشان کرد: تنها به منظور تعامل بیشتر با مجری و پیمانکاران این طرح بزرگ و اثبات حسن‌ نیت، شورای اسلامی شهر از شکایت منصرف شد و چنین جلسه‌ای برگزار شده است اما در صورت عدم رفع مشکلات این مصوبه شورای اسلامی شهر شوشتر به قوت خود پابرجاست.

وی با اشاره به تعهدات پیمانکاران مجری این طرح بزرگ در کمیسیون حفاری افزود: پیمانکاران تعهداتی داده‌اند که در شرایط کنونی از اجرای آنها خودداری می‌کنند و باید با آن‌ها برخورد شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: شورای اسلامی شهر وظیفه دارد تا صدای مردم را به گوش مسئولان برساند و در این خصوص اهرم‌های قانونی زیادی وجود دارد که یکی از آن‌ها نیز طرح شکایت در دستگاه قضایی است.

وی خاطر نشان کرد: پروژه بزرگی در شوشتر در بخش فاضلاب در حال اجراست ولی نباید این طرح بزرگ برای مردم نیز مشکلات بزرگی ایجاد کند.

سالم‌پور با گلایه از نبود نظارت بر پیمانکاران افزود: طبق توافقات باید آسفالت ترانشه یک سال از سوی پیمانکار تضمین شود ولی به کرات مشاهده شده است که کمتر از سه روز پس از آسفالت حفاری‌های انجام شده نشست خیابان‌ها اتفاق می‌افتد و مردم دچار مشکل می‌شوند.

انتهای پیام/72006/و30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول