اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال مس کرمان:

تیم فوتبال شهرداری یاسوج جوهره شکست هر تیمی را دارد

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال مس کرمان با بیان این‌که شهرداری یاسوج بازی بسیار خوب و محکمی را در مقابل تیم ما انجام داد، گفت: تیم فوتبال شهرداری یاسوج جوهره شکست هر تیمی را دارد.

تیم فوتبال شهرداری یاسوج جوهره شکست هر تیمی را دارد

حسین کاشی‌نژاد امروز و پس از شکست تیم فوتبال مس کرمان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این شهر اظهار داشت: در این بازی تیم فوتبال شهرداری یاسوج را تیمی با تفکر و تاکتیکی دیدم.

مربی تیم فوتبال مس کرمان ادامه داد: بازیکنان تیم فوتبال شهرداری یاسوج فعل خواستن را داشتند و در این بازی بنا به همین فعل که خواستن به معنای توانستن است به هدف خود رسیدند.

کاشی‌نژاد ادامه داد: در این بازی سعی کردیم از جناحین برای بازیکنان سر زن خود سانتر کنیم که مدافعان شهرداری همه توپ‌ها را زدند و امروز روز خوب مدافعان تیم شهرداری یاسوج بود.

این مربی شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور با بیان این‌که همه تمرکز ما بر روی لیگ برتر است، گفت: تمام تلاش ما این است که سهمیه مسابقات آسیایی را بگیریم.

وی گفت: تیم ما در 9 بازی گذشته خود هیچ‌گونه باختی نداشته و امروز هم تمرکزی بر روی جام حذفی نداشتیم و اصولاً نمی‌خواستیم در این جام حضور پیدا کنیم و تنها با 13 بازیکن به یاسوج آمده بودیم.

کاشی‌نژاد به بازیکنان آسیب‌دیده و بازیکنان همراه تیم ملی مس کرمان که این تیم را در بازی امروز همراهی نمی‌کردند، اشاره کرد و گفت: ما با حضور در یاسوج هم می‌خواستیم به تماشاگران یاسوجی و هم به فدراسیون فوتبال احترام بگذاریم و قصدی برای حضور در جام حذفی نداشتیم.

مربی تیم فوتبال مس کرمان در پاسخ به این سئوال فارس که آیا تیم شهرداری به کمک تماشاگر بر شما چیره شد و یا این‌که ذاتاً توانایی پیروزی بر مس را داشت، تصریح کرد: تیم فوتبال شهرداری جوهره شکست هر تیمی را دارد.

کاشی‌نژاد به نقاط قوت تیم فوتبال شهرداری یاسوج نیز اشاره کرد و گفت: این تیم در هر سه نقطه از دروازه‌بان و خط دفاع و خط حمله دارای نقطه قوت بود و می‌توان گفت همه اجزای تیم فوتبال شهرداری امروز خوب بازی کرد.

وی از شور و حرارت هواداران تیم شهرداری یاسوج سخن به میان آورد و گفت: هواداران این تیم سنگ تمام گذاشتند و تیم خود را به خوبی تشویق کردند که نمی‌توان از نقش آن‌ها در موفقیت تیم شهرداری غافل شد.

انتهای‌پیام/2571/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول