اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت وگو با فارس

عنایتی: مس برای پیروزی مقابل شهرداری یاسوج کار سختی دارد

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم فوتبال مس کرمان گفت: شکست دادن تیم فوتبال شهرداری یاسوج در جام حذفی آن هم در خانه حریف کار سختی است.

عنایتی: مس برای پیروزی مقابل شهرداری یاسوج کار سختی دارد

رضا عنایتی پیش از بازی با تیم فوتبال شهرداری یاسوج در رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در یاسوج اظهار کرد: بدون سه تا چهار بازیکن مصدوم خود به مصاف تیم فوتبال شهرداری در جام حذفی فوتبال کشور می‌رویم.

بازیکن تیم فوتبال مس کرمان گفت: برای شکست دادن تیم فوتبال شهرداری به یاسوج آمده‌ایم و برای جام حذفی برنامه داریم چرا که تنها با موفقیت در پنج مسابقه می‌توان آسیایی شد.

عنایتی در ادامه به وضعیت تیم فوتبال شهرداری یاسوج اشاره کرد و گفت: با تیم سختی باید رقابت کنیم و می‌دانیم که این تیم از تیم‌های محکم و خوب لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

وی در پاسخ به این سؤال که با توجه به نتایج خوب و درخشان شهرداری یاسوج در ادوار گذشته جام حذفی آیا نگران این بازی نیستید، پاسخ داد: ما تنها برای پیروزی به میدان آمده‌ایم و امیدواریم با یک بازی خوب شهرداری یاسوج را شکست دهیم چرا که موفقیت در جام حذفی همان‌گونه که گفتم برای ما مهم است.

انتهای پیام/2571/ش/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول