اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جام حذفی فوتبال کشور

شهرداری یاسوج این‌بار حریف ذوب‌آهن اصفهان نشد

خبرگزاری فارس: در جام حذفی فوتبال کشور و در آخرین روز از فصل پاییز تیم فوتبال شهرداری یاسوج در خانه مغلوب ذوب‌آهن اصفهان شد.

شهرداری یاسوج این‌بار حریف ذوب‌آهن اصفهان نشد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، بعد از ظهر امروز و از ساعت 13 و 30 دقیقه تیم‌های فوتبال شهرداری یاسوج و ذوب‌آهن اصفهان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور به مصاف هم رفتند.

این بازی که در هوای کاملا ابری و سرد و در ورزشگاه تختی شهر یاسوج به قضاوت محسن قهرمانی برگزار شد، تیم ذوب‌آهن اصفهان موفق شد با گل دقیقه 73 فرهادی تیم شهرداری یاسوج را از رقابت‌های جام حذفی فوتبال کشور حذف کند.

در لحظات پایانی این بازی تیم فوتبال شهرداری صاحب یک ضربه پنالتی شد که در مرحله نخست توپ توسط محمد خان‌احمدی به گل تبدیل شد ولی داور آن را مردود اعلام کرد و ضربه مجدد توسط دروازه‌بان ذوب‌آهن اصفهان مهار شد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

در این بازی که با استقبال کم‌نظیر تماشاگران یاسوجی همراه بود بسیاری از جوانان پشت میله‌های ورزشگاه ماندند که مسئولان باید هر چه زودتر فکری به حال ورزشگاه 15 هزار نفری کنند.

* حاشیه

آنچه در این میان جالب به نظر می‌رسید پاسکاری مدیرعامل سابق و پایه‌گذار تیم فوتبال شهرداری در پشت درب‌های ورزشگاه بود آن‌جا که محمد بهرامی چندین بار میان این درب و آن درب توسط مأموران پاسکاری شد و سرانجام مأیوسانه راهی منزل برای تماشای این بازی شد.

خبرنگاران خبرگزاری‌های ایرنا و ایسنا و فارس نیز در این بازی مورد لطف و مرحمت مسئولان فوتبال استان قرار گرفتند و مشخص شد که مسئولان فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در محاسبات خود هیچ‌ جایگاهی برای خبرنگاران قائل نیستند.

این در حالی است که با کم‌ترین انتقاد منصفانه توسط رسانه و یا سایر مسئولان، مسئولان فوتبال استان برآشفته می‌شوند و معتقدند که نباید هیچ یک از نقاط ضعف آن‌ها رسانه‌ای شود.

انتهای پیام/2571/صا/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول