اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال مس کرمان:

مس سودای قهرمانی در جام حذفی دارد/بازی سختی برابر شهرداری یاسوج داریم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال مس کرمان گفت: وقتی با پنج بازی در جام حذفی می‌توان به مسابقات آسیایی رفت تیم مس برای قهرمانی در این جام خود را آماده کرده است.

مس سودای قهرمانی در جام حذفی دارد/بازی سختی برابر شهرداری یاسوج داریم

حسین کاشی‌نژاد امروز و ساعاتی قبل از بازی دو تیم فوتبال شهرداری یاسوج و مس کرمان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در یاسوج اظهار کرد: در بازی امروز مقابل شهرداری یاسوج چهار بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار نداریم.

وی ابراز داشت: فرهاد سالاری مصدوم بوده و احمد حسن‌زاده، شجاع خلیل‌زاده و قاسم دهنوی در مسابقات غرب آسیا تیم ملی را همراهی می‌کنند.

مربی تیم فوتبال مس درباره وضعیت تیم خود در مسابقات امسال گفت: با توجه به حاشیه‌های که اوایل فصل در اطراف تیم وجود داشت تیم مس نتایج مطلوبی را کسب نکرد ولی در طی پنج هفته انتهایی نیم فصل اول به ترکیب ایده‌آل خود دست یافته و توانستیم نتایج مطلوبی کسب کنیم.

کاشی‌نژاد در ادامه عنوان کرد: با توجه به این‌که در رقابت‌های امسال جام حذفی یک تیم با انجام پنج بازی قهرمان این مسابقات می‌شود و جواز حضور در مسابقات آسیایی را دریافت خواهد کرد مس کرمان با تمام قوا در این مسابقات شرکت خواهد کرد و تمام تلاش خود را برای قهرمانی در این مسابقات انجام خواهیم داد.

کاشی‌نژاد در ارتباط با بازی تیم خود مقابل شهرداری یاسوج گفت: می‌دانیم شهرداری یاسوج در جام حذفی تیم با تجربه‌ای است که نتایج کسب شده این تیم در سال‌های قبل گواه همین ادعا بوده و می‌دانیم که شهرداری یاسوج تیم سرسختی بوده و در شهر یاسوج و مقابل هواداران متعصب خود به کمتر تیمی باج می‌دهد و بازیکنان  این تیم بسیار سخت‌کوش و با انگیزه هستند.

وی تصریح کرد: ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و تلاش خود را برای کسب پیروزی در این بازی انجام خواهیم داد چرا که به قهرمانی در این جام می‌اندیشیم.

این مربی شاغل در لیگ برتر کشور تیم‌های دسته اولی را در جام حذفی بسیار خطرناک‌تر از تیم‌های لیگ برتر دانست و گفت: این گونه تیم‌ها برای کسب آبرو و نشان دادن خود در فوتبال کشور قدم در این جام می‌گذارند.

انتهای پیام/2571/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول