اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ر ودسر و املش خبر داد

برگزاری نشست مشترک نمایندگان استان‌های شمالی با 3 عضو کابینه دولت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی از برگزاری نخستین نشست مشترک نمایندگان مجلس و مدیران اجرایی با سه عضو کابینه دولت از استان‌های شمالی خبر داد.

برگزاری نشست مشترک نمایندگان استان‌های شمالی با 3 عضو کابینه دولت

محمدمهدی رهبری‌املشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در املش اظهار کرد: نخستین نشست مشترک نمایندگان استان‌های گیلان، مازندران و گلستان به همراه استانداران و مدیران اجرایی با حضور وزرای اقتصاد و دارایی، ورزش و جوانان به میزبانی وزیر کار، رفاه و اجتماعی و معاونان این وزارتخانه‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: در نخستین نشست مشترک نمایندگان استان‌های شمالی، مدیران اجرایی و اعضای کابینه استان‌های شمالی مقرر شده از این پس در ماه یک بار این نشست مشترک برگزار و برای پیگیری امور مربوط به این نشست‌ها و قانونمند کردن آن یک دبیرخانه دائمی راه‌اندازی شود.

این نماینده هدف از برگزاری جلسات مذکور را بررسی نقاط مشترک و برطرف شدن مسایل و مشکلات مربوط به استان‌های شمالی عنوان کرد.

وی افزود: در گذشته یک انسجام در بین نمایندگان مجلس، مدیران اجرایی و اعضای کابینه دولت از استان‌ها وجود نداشت و خلٱ احساس می‌شد و این کار حرکت بسیار مثبت و اثرگذار در استان‌های شمالی است و تمام نمایندگان مجلس به همراه استانداران و مدیران اجرایی در کنار اعضای کابینه دولت از استان‌های شمالی به وضعیت مشکلات و محرومیت‌ها و بررسی نقاط ضعف و قوت می‌پردازند.

انتهای پیام/84001/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول