اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

نمایندگان خراسان رضوی اعتبار پروژه‌های سفر هیئت دولت را پیگیری کنند

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی و برخی از مدیران حوزه عمرانی با رئیس مجمع نمایندگان استان دیدار کردند.

نمایندگان خراسان رضوی اعتبار پروژه‌های سفر هیئت دولت را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمدحسن واحدی در این دیدار، احصاء مشکلات و بررسی ضعف‌های قانونی حوزه عمران و برنامه‌ریزی برای رفع آنها از طریق مجمع نمایندگان استان را مهم‌ترین نیاز این حوزه برای پیشبرد اهداف در حال حاضر عنوان کرد.

وی اتخاذ رویکرد تعاملی در تمامی حوزه‌های عمرانی و استفاده از ظرفیت کارشناسی استان در تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌ها را نیز از جمله برنامه‌های این معاونت برشمرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌رضوی گفت: تمامی مشکلات قانونی حوزه عمران در قالب بسته‌ای تهیه و به مجمع نمایندگان تحویل خواهد شد تا با استفاده از ظرفیت موجود برای رفع آنها اقدام شود.

واحدی با اشاره به برخی پروژه‌های عمرانی و زیرساختی استان که جزو مصوبات سفر هیئت دولت به خراسان‌رضوی بوده و با کمبود اعتبار مواجه است، تصریح کرد: برای تامین اعتبار این پروژه‌ها باید از سوی نمایندگان استان در مجلس به صورت ویژه پیگیری شود.

وی همچنین با اشاره به موضوع حاشیه‌نشینی و بافت فرسوده گفت: برای ساماندهی وضعیت موجود، اقدامات اولیه و مناسبی صورت گرفته و اقدامات اصلی، همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی را طلب می‌کند.

نصرالله پژمان‌فر، رئیس مجمع نمایندگان استان نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه مشهدالرضا(ع) به عنوان پایتخت معنوی ایران اسلامی و نقش‌آفرینی مؤثر این کلان شهر مذهبی در جهان اسلام، گفت: باید رویکردها و عملکردهایمان متناسب با این نگاه تنظیم شود.

وی افزود: استیفای حقوق خراسان‌رضوی به تناسب جمعیت، وسعت و سایر شاخص‌ها در مقایسه با کشور، از جمله مواردی است که مجمع نمایندگان استان با جدیت دنبال می‌کند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی همچنین اظهار کرد: از همه امکانات قانونی، برای رشد و توسعه همه‌جانبه استان استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/70019/ع/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول