اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تصادفات مکرر در محور سرچم داد نماینده را نیز درآورد

رئیس مجمع نمایندگان استان از تصادفات محور اردبیل ـ سرچم انتقاد کرد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل به شدت از نامناسب بودن محور اردبیل ـ سرچم و وقوع تصادفات خونین و مرگبار در این محور انتقاد کرد و از مسئولان خواست در این باب چاره‌اندیشی کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان از تصادفات محور اردبیل ـ سرچم انتقاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، جلیل جعفری‌بنه خلخال عصر امروز در جریان بازدید از برخی طرح‌های توسعه‌ای جنوب استان اظهار داشت: به رغم تذکرات و انتقاداتی که تاکنون در مورد نامناسب بودن این محور به ویژه در حوزه خورش‌رستم داشتیم اما هیچ اقدامی در زمینه بهبود وضعیت ترددی این محور به ویژه تغییر مسیر در قسمت کناره قزل‌اوزن انجام داده نشده است.

وی تصریح کرد: در طول هفته تصادفات مرگبار متعددی در محور تازه تأسیس اردبیل – سرچم رخ می‌دهد که منجر به فوت و درگذشت شهروندان و مسافران می‌شود که در حقیقت وجود این قتلگاه زمینه بی‌اعتمادی مردم و مسافران را در استفاده از این مسیر فراهم آورده است.

جعفری‌بنه خاطرنشان کرد: به وزیر راه و شهرسازی و مسئولان کشوری و استانی چندین بار تذکر دادیم تا در اصلاح این محور و رفع نقاط حادثه‌خیز آن اقدامی عاجل داشته باشند چرا که وقوع حوادث ناگوار در این جاده به ویژه محدوده خورش‌رستم سبب شده است تا نارضایتی‌ها و گله‌مندی‌ها به اوج خود برسد.

این مسئول بیان کرد: عجله در بهره‌برداری از این محور به رغم آماده نبودن این راه اصلی یکی از مشکلاتی بود که نتیجه آن سرمایه‌گذاری و صرف هزینه‌های میلیاردی در کمک به سوانح دلخراشی بود که در روزهای اخیر نیز سبب شد تا یکی از داوران خوش‌نام کشورمان جان به جان آفرین تسلیم کرده و دار فانی را وداع کند.

وی با تسلیت این ضایعه دردناک به جامعه ورزشی خلخال و کوثر اضافه کرد: از طریق مجمع نمایندگان استان و به عنوان نماینده جنوب استان این موضوع را همچنان پیگیری می‌کنم و سعی می‌کنم تا در حد توان از حق و حقوق مردم استان دفاع کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل با یادآوری اینکه وقوع تصادفات تلخ و مرگبار در محور تازه تأسیس اردبیل – سرچم در فراری دادن مسافران ورودی به این استان نیز می‌تواند تأثیرگذار باشد، گفت: حوادث ناگواری که در ماه‌های اخیر در این محور رخ داده نگرانی‌ها را دو چندان کرده در حالی که وزیر و معاونان آن در سفرهای خود قول دادند تا در چهار بانده کردن این محور کوشا باشند.

جعفری‌بنه افزود: جنوب استان همچنان از کمبود اعتبارات در توسعه محورهای اصلی و فرعی رنج می‌برد که در تلاش هستیم تا در بودجه سال آینده رقم خوبی را برای توسعه راه‌های اصلی و محورهای مواصلاتی استان به ویژه شهرهای خلخال و کوثر مصوب کنیم.

انتهای پیام/62001/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول