اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی:

ترابری ریلی در وضعیت نامناسب هوا بهترین وسیله برای سفر است

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه خراسان رضوی گفت: ترابری ریلی و قطار در وضعیت نامناسب هوا بهترین وسیله برای سفر زائران است.

ترابری ریلی در وضعیت نامناسب هوا بهترین وسیله برای سفر است

به گزارش خبرگزاری فارس در مشهد، محمد صفایی ظهر امروز در نشست مشترک رؤسای سازمان‌‌های حمل و نقل درون شهری و برون شهری که در سالن اجتماعات پایانه مسافربری مشهد برگزار شد اظهار کرد: مشهد مقدس و خراسان رضوی به سبب مناسبت‌ها و وجود حرم مطهر با دیگر استان‌ها تفاوت بزرگی دارد که گویای توانایی مطلوب این استان در مقابل استان‌های دیگر است.

وی با تاکید به اینکه کمتر از 10 روز است که بارش برف اغلب جاده‌های منتهی به مشهد را بسته بوده است، ادامه داد: حجم بسیاری از زائرین از طریق حمل و نقل زمینی وارد مشهد می‌شوند و با توجه به شرایط زمستانی مشهد در این ایام باید تدابیر و اقداماتی برای جلوگیری از بروز مشکلات جاده‌ای برای زائرین انجام شود.

صفایی با تاکید بر اینکه پلیس راه جاده‌ای باید پشتیبانی از زائران در این مسیرها را در دستور کار خود قرار دهد، افزود: اگر نتوانیم اقدامات پیشگیرانه را در گردنه‌ها و جاده‌های منتهی به مشهد لحاظ کنیم با گرفتار شدن حجم بسیاری از زائران در این مسیرها مواجه می‌شویم.

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی بیان کرد: هیئت‌ها و کاروان‌هایی که پیاده به سمت مشهد می‌آیند نیز باید با حمایت نیروها به سلامت به مشهد برسند و اسکان کنند که این نیازمند شرایط ویژه‌ای است و همچنین باید تمامی رانندگان اتوبوس نسبت به این کاروان‌ها آموزش لازم را ببینند.

وی عنوان کرد: علاوه بر پلیس راه باید دستگاه‌های دیگر مانند امداد و نجات جاده‌ای اداره کل راه و آتش‌نشانی‌ها در حال آماده‌باش باشند‌.

صفایی خاطر نشان کرد: حمل و نقل از طریق قطار در این وضعیت آب و هوایی از دیگر وسائل از امنیت بیشتری برخوردار است و خواستار شد زائران بیشتر از این طریق اقدام به مسافرت کنند.

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی اظهار کرد: راه‌اندازی اکیپ بازرسان نامحسوس در داخل و خارج از استان برای رسیدگی به تخلفات رانندگان، استفاده از دستگاه‌های جدید تست الکل و اعتیاد و همچنین کنترل اتوبوس‌ها توسط GPS از جمله اقداماتی است که به منظور افزایش ایمنی سفر در این ایام انجام می‌شود.

انتهای پیام/70018/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول