اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنگرود:

فروتنی مهم‌ترین اصول مدیریتی در مقابل مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار لنگرود گفت: تواضع و فروتنی در مقابل مردم از مهم‌ترین اصول مدیریتی است و باید خدمت بدون منت و رسیدگی به مشکلات مردم در اولویت کار قرار گیرد.

فروتنی مهم‌ترین اصول مدیریتی در مقابل مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنگرود، کمال محمدبیگی در دیدار با مردم این شهرستان با اشاره به گذشت 33 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران اظهار کرد: خدمتگزاری به مردم یک توفیق الهی است و باید به بهترین نحو در راستای خدمت‌رسانی و رضایتمندی مردم تلاش شود.

وی ارتباط سریع و آسان مردم با مسئولان همراه با امنیت را ضروری دانست و افزود: تواضع و فروتنی در مقابل مردم از مهم‌ترین اصول مدیریتی است و باید خدمت بدون منت و رسیدگی به مشکلات مردم را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

فرماندار لنگرود عمده مشکلات مردم در این دیدار را معیشت و اشتغال یاد کرد و گفت: اگر اشتغال را با توجه به توسعه پایدار برطرف کنیم مشکل معیشت آنها نیز برطرف می‌شود.

وی ارتباط با سرمایه‌‌گذاران و تولید‌کنندگان را مهم دانست و به ارائه شدن تسهیلات بیشتر برای سرعت در روند کارها تاکید کرد.

محمدبیگی با بیان اینکه توقعات مردم انقلابی چندان زیاد نیست، یادآور شد: با همدلی و همفکری مسئولان برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش خود را به‌ کار می‌گیریم.

انتهای پیام/84002/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول