اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کرج:

مدیریت شهری باید نظارت بیشتری را بر رفع کاستی‌ها داشته باشد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر کرج گفت: مدیریت شهری باید نظارت بیشتری را به منظور رفع کاستی‌ها و کمبودها در شهر داشته باشد.

مدیریت شهری باید نظارت بیشتری را بر رفع کاستی‌ها داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمود دادگو ظهر امروز در بازدید برخی پروژه‌ها در کرج اظهار داشت: رفع مشکلات شهری و توسعه خدمات از مهم‌ترین وظایف مدیریت شهری است لذا شهرداری با تعامل با شورا می‌تواند زمینه‌های بیشتر این مهم را در این کلانشهر فراهم کند.

وی ادامه داد: هر چند که شهرداری تلاش خود را برای توسعه خدمات‌رسانی به مردم انجام می‌دهد اما باز هم باید تلاش خود را دو چندان کرده و کمبودها را در نقاط مختلف شناسایی کند و درصدد رفع مشکلات باشد.

رئیس شورای شهر کرج افزود: تأمین رضایت شهروندان و اجرای طرح‌های اساسی برای کاهش معضلات شهری و همچنین اجرایی کردن مصوبه‌های شورای اسلامی از مهم‌ترین وظایف شهرداری است تا بتواند با اجرای طرح‌های مختلف در تأمین رضایت شهروندان گام بردارد.

دادگو تأکید کرد: اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی باید در تمام نقاط مختلف شهر یکسان باشد و همه مردم از خدمات شهری بهره یکسانی را ببرند.

وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت تعامل شهرداری و شورا تأکید کرد و افزود: هر چه این تعامل بیشتر باشد با همفکری و همدلی و تعامل می‌توانیم در مسیر خدمات‌رسانی به مردم گام برداریم.

دادگو تصریح کرد: البته شهرداری تاکنون با شورا تعاملات خوبی داشته است اما برای پیشبرد اهداف مورد نظر این تعاملات باید بیش از گذشته شود تا شاهد شهری آبادتر و پیشرفته‌تر باشیم.

رئیس شورای شهر کرج مهم‌ترین مشکلاتی که هم‌اکنون مردم با آن مواجه هستند را طرح‌های زیرساختی و عمرانی و خدماتی عنوان کرد و گفت: تلاش و اهتمام مجموعه مدیریت شهری باید بر این اساس باشد که این مجموعه در اجرای طرح‌های مختلف شهری موفق باشد.

انتهای پیام/2302/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول