اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

مردم بوشهر به سیستم بهداشت و درمان اعتماد ندارند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مردم هنوز آن اعتماد لازم را به سیستم بهداشت و درمان ندارند و به حرفه و مهارت متخصصین دانشگاه در بخش‌های مختلف ناآشنا هستند.

مردم بوشهر به سیستم بهداشت و درمان اعتماد ندارند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، غلامرضا حیدری در جلسه تودیع و معارفه مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: نقش روابط عمومی در ارتباط با افکار عمومی بسیار مهم است و حرکت‌ها و برنامه‌های سازمان می‌بایست در معرض افکار عمومی قرار بگیرد.

وی با اشاره به تغییرات به وجود آمده در چارت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان داشت: در چارت جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل در یک مجموعه مدیریتی ادغام شده و این مأموریت جدید، اهمیت روابط عمومی دانشگاه را در ارتباط با مخاطبان عام و دانشگاه‌های درون و برون کشور دوچندان می‌کند.

دکتر حیدری افزود: برای اینکه بتوانیم از رکود علمی در دانشگاه جلوگیری کنیم باید یک ارتباط خوب و منطقی با سایر دانشگاه‌های کشور در زمینه‌های مختلف از جمله تبادل علمی استاد و دانشجو داشته باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآور شد: مردم هنوز آن اعتماد لازم را به سیستم بهداشت و درمان ندارند و به حرفه و مهارت متخصصین دانشگاه در بخش‌های مختلف ناآشنا هستند و این رسالت روابط عمومی دانشگاه را دوچندان می‌کند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی می‌تواند در موفقیت دانشگاه بسیار مؤثر باشد گفت: باید با استفاده از همه ظرفیت‌ها و استفاده از افراد خلاق و ارتباط خوب و منطقی با رسانه‌ها به وی‍ژه رسانه‌ ملی برای معرفی دانشگاه و القای خوشبینی در مخاطبان بهره برد.

حیدری با برشمردن موفقیت‌های روابط عمومی دانشگاه در زمینه افتتاح دفتر وبدا در استان و قرارگرفتن در ردیف پنج دانشگاه برتر در زمینه تولید و ارسال اخبار، اظهار امیدواری کرد: مدیر جدید روابط عمومی دانشگاه بتواند با ایجاد ارتباطات مؤثر و برقراری نظم و انضباط کاری پاسخگوی نیازهای دانشگاه باشد.

مدیر پیشین روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی نیز گفت: همه افتخار بنده این بود که در خدمت شش هزار پرسنل دانشگاه علوم پزشکی بودم و از آنان خیلی چیزها یاد گرفتم.

پیمان زنده‌بودی افزود: در مدت مسئولیت دریافتم که خیلی از چیزها را باید به سختی به دست آورد و برای آن به طور شبانه‌روزی کار کرد.

وی اظهار داشت: از مدیر جدید می‌خواهم که راه‌های نرفته را بروند و همه ما موظفیم به وی در ادامه این مسیر کمک کنیم.

زنده‌بودی از مدیران دانشگاه خواست تا نگاه ویژه‌ای به روابط عمومی دانشگاه داشته باشند و به تقویت نیروی انسانی ماهر در روابط عمومی اهتمام ورزند.

مدیر جدید روابط عمومی دانشگاه نیز در سخنان کوتاهی گفت: استان ما در همه زمینه‌ها به ویژه در بخش سلامت استان توانمند است و هدف روابط عمومی نشان دادن این ظرفیت‌ها و توانمندی‌هاست.

سیدعلی هاشمی افزود: در روابط عمومی دانشگاه باید ظرفیت‌ها بیشتر شود تا تلاش بیشتری صورت بگیرد.

وی از همه همکاران خواست تا در یک فضای صمیمی و دوستانه در همه بخش‌های سلامت همکاری داشته باشند.

در ادامه این نشست هر یک از معاونین دانشگاه در سخنان کوتاهی از خدمات مدیر قبلی روابط عمومی دانشگاه پیمان زنده‌بودی تشکر و برای مدیریت جدید آرزوی موفقیت کردند.

در پایان این نشست حکم سیدعلی هاشمی فرد به عنوان مدیر جدید روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه توسط رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اعطا و از خدمات پیمان زنده‌بودی مدیر قبلی روابط عمومی تقدیر شد.

انتهای پیام/66006/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول