اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هندبال کرمان:

داوری‌ها افت کرده است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هندبال ستاره فروغ کرمان گفت: داوری‌ها افت کرده است، مسئولیت رسیدگی به اتفاقات و مشکلات ناشی از قضاوت ضعیف داوران با چه کسی است.

داوری‌ها افت کرده است

محسن اخگر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: کسب 10 امتیاز از مسابقات‌ دور برگشت مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور می‌تواند موجب قرار گرفتن تیم در میانه‌های جدول مسابقات در پایان فصل باشد.

وی با بیان اینکه پیروزی در برابر نماینده ارومیه گام نخست رسیدن به این هدف در دور برگشت مسابقات بود، گفت: از اینکه توانستیم دو امتیاز حساس را در دیداری خارج از خانه کسب کنیم خوشحالم، حریف در زمین خود فشار زیادی به تیم ما وارد کرد، آنها دنبال پیروزی از این دیدار بودند، اما بازیکنان ما بهتر ظاهر شدند و در نهایت پیروزی شیرینی را کسب کردیم.

اخگر عنوان کرد: در هفته دوم مسابقات دور برگشت جمعه میزبان تیم اراک هستیم و با توجه به شناخت خوبی که از این تیم داریم، برای پیروزی و کسب امتیاز برابر حریف به میدان می‌رویم، ‌پیروزی هفته گذشته روحیه بازیکنان و کادر فنی را افزایش داده ‌و با اتکا به انگیزه و روحیه با‌لای بازیکنان به مصاف تیم اراک می‌رویم.  

وی در مورد وضعیت تیمش در دور رفت مسابقات گفت: در دور رفت مسابقات بدشانسی‌های زیادی عاید تیم ما شد، دو بازیکن تاثیر‌گذار تیم در هفته‌های آغازین لیگ مصدوم شدند، در سه دیدار قضاوت ضعیف داوران باخت تیم ما را رقم زد و این مسئله در حالی اتفاق افتاد که در سال‌های گذشته قضاوت‌های داوران تنها در دیدار برای یک تیم خاص با مشکلاتی همراه بود.

وی با انتقاد از وضعیت داوری لیگ هندبال کشور‌ گفت: با رئیس کمیته داوران فدراسیون نیز در این زمینه صحبت کرده‌ام، واقعا داوری‌ها افت کرده است، مسئولیت رسیدگی به اتفاقات و مشکلات ناشی از قضاوت ضعیف داوران با چه کسی است.

اخگر عنوان کرد: این تیم در فصل جاری مسابقات لیگ برتر هندبال کشور با مشکلات زیادی حاضر شد، اما تمام تلاش بچه‌ها و کادر فنی حفظ تیم در میانه‌های جدول مسابقات است تا بتوانیم تیم را در فصل آینده  با توجه به وعده‌هایی که مسئولان یک بانک برای عهده‌دار شدن اسپانسری تیم داده‌اند راهی مسابقات کنیم.

وی تصریح کرد: بازیکنان تیم تا این مقطع از فصل نیز تلاش زیادی داشته و توانسته‌اند در مسابقات انجام شده با غیرت و تعصب برای تیم بازی کنند به عنوان شخص نخست کادر فنی از عملکرد همه آنها رضایت دارم.

‌به گزارش فارس، دو تیم هندبال ستاره فروغ کویر و اراک جمعه 15 در ماه جاری و از ساعت 16 در سالن شهید تجلی شهر کرمان به مصاف هم می‌روند.

انتهای پیام/80011/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول