اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خوی:

تجمع عظیم عاشورائیان در خوی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار خوی از برگزاری تجمع عظیم عاشورائیان طی پنج‌شنبه این هفته در این شهرستان خبر داد.

تجمع عظیم عاشورائیان در خوی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامحسین عماری عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های اربعین حسینی که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امسال در شهرستان خوی نیز در کنار عزاداری هیئت مذهبی در اربعین حسینی شاهد تجمع عظیم عزاداران در روز اربعین خواهیم بود.

وی با دعوت از تمام اقشار مردم برای شرکت در این تجمع بزرگ، تصریح کرد: از عموم مردم متدین شهرستان و مجموعه‌های اداری انتظار می‌رود در این کار فرهنگ ساز مشارکت گسترده‌ای داشته باشند و زمینه لازم برای برگزاری با شکوه مراسم عظیم و یکپارچه مردمی فراهم آورند.

عماری با اشاره به زمان و مکان برگزاری این تجمع، افزود: تجمع عظیم عاشورائیان روز پنجشنبه این هفته از ساعت 10 صبح تا 12 ظهر در محل میدان شیخ نوایی خوی خواهد بود.

وی با تاکید بر انتقال فرهنگ عاشورایی به نسل‌های جدید، خاطرنشان کرد: انتقال فرهنگ شهادت و شهامت برای جوانان باید در رأس برنامه‌ها قرار گیرد.

عماری در ادامه با اشاره به هجمه دشمنان، گفت: امروز با تمام هجمه و اهانت‌هایی که توسط دشمنان قسم خورده اسلام به ساحت مقدس اهل بیت (ع) می‌شود توجه به شکوه مراسم‌ها عزاداری و برگزاری یکپارچه و مردمی و پرهیز از هرگونه مسائل افراطی و خرافه‌ای خنثی کننده نیت‌های پلید دشمنان و نماد و تجلی همگرایی اعتقادی و هم‌افزایی ملی در جامعه می‌شود.

وی خواستار حضور حداکثری مردم در این تجمع شد و اظهار داشت: تمام اقشار جامعه می‌توانند در این سوگواری شرکت کنند.

انتهای پیام/61001/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول