اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار فارس در سومین سفر خود به لامرد مطرح کرد

مشکلات صنایع انرژی‌بر لامرد هرچه سریع‌تر برطرف شود

خبرگزاری فارس: استاندار فارس در سومین سفر خود به شهرستان لامرد گفت: تمام مسئولان و مدیران مرتبط باید در برطرف کردن هرچه سریع‌تر مشکلات منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر لامرد، اهتمام کنند.

مشکلات صنایع انرژی‌بر لامرد هرچه سریع‌تر برطرف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حسین صادق عابدین بعد از ظهر امروز در بازدید از منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر لامرد که به همراه معاونان وی و مدیران صنایع این استان حضور داشتند، اظهار داشت: منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر لامرد از ظرفیت بسیاری برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی برخوردار است و تمام مسئولان و مدیران مرتبط باید به رفع هرچه سریع‌تر مشکلات این طرح، اهتمام کنند.

در این بازدید مدیران منطقه ویژه صنایع انرژی‌بر لامرد ضمن ارائه گزارشی از میزان پیشرفت این طرح، از اهتمام مسئولان برای رفع مشکل تامین آب این منطقه ویژه قدردانی کردند.

به گزارش فارس، استاندار فارس در ابتدای ورود به این شهر، از گلزار شهدای لامرد بازدید و با اهدای گل و قرائت فاتحه از مقام آن به حق پیوستگان تجلیل کرد.

صادق عابدین را در این سفر معاون هماهنگی امور عمرانی، معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استانداری، مدیران کل این استان و فرمانداران شهرستان‌های لامرد، لار و گراش همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/2448/ح10/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول