اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

ستاد‌ ساماندهی امور جوانان نقش مهمی در رفع مشکلات جوانان دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به برگزاری ستادهای ساماندهی امور جوانان در شهرستان‌ها گفت: ستاد‌های ساماندهی امور جوانان نقش مهمی در ساماندهی مشکلات جوانان دارد.

ستاد‌ ساماندهی امور جوانان نقش مهمی در رفع مشکلات جوانان دارد

حمید حسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در جلسات ستادهای ساماندهی امور جوانان شهرستان‌ها مسائل و مشکلات مربوط به جوانان مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بتوان با داشتن برخی مصوبه‌های شهرستانی، استانی و یا ملی مشکلات آنان را حل کرد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ستادهای ساماندهی امور جوانان شهرستان‌ها تصریح کرد: بدون شک این ستاد می‌تواند به صورت دقیق‌تر و بهتر مشکلات جوانان محدوده جغرافیایی خود را با تشکیل کمیته‌های تخصصی ذیل ستاد شناسایی و حل کند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطرنشان کرد: جوانان نیازهای مختلفی همچون مسکن، اشتغال، ازدواج، اوقات فراغت، ورزش و غیره دارند که این ستاد باید با ‌گام‌های مثبت و تصمیمات درست و تاثیرگذار در راستای حل آنها تلاش کند.

وی با اشاره به اینکه در سطح استان فرهیختگان جوان بسیاری در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی، صنعت، کشاورزی و غیره وجود دارد، گفت: برای شناسایی و داشتن بانک اطلاعات جامعی از آنها پورتال فرهیختگان جوانان استان زنجان راه‌اندازی شده است که همه دستگاه‌ها و جوانان فرهیخته می‌توانند با ثبت‌نام در آن اداره کل ورزش و جوانان را در داشتن بانک اطلاعات جامع از فرهیختگان یاری کنند.

حسنی با اشاره به اینکه در حوزه جوانان سازمان‌های مردم‌نهادی هستند که در مباحث مختلف جوانان با کسب مجوز از دستگاه‌های دولتی در سطح استان و بعضاً کشور فعالیت می‌کنند، افزود: وزارت ورزش و جوانان به پاس تلاش‌های آنان و برای شناسایی و تجلیل از این سازمان‌های مردم‌نهاد برتر در سطح کشور اقدام به برگزاری جشنواره سراسری اتفاق 2 کرده است.

وی افزود: در جشنواره اتفاق همه سمن‌ها می‌توانند فعالیت‌های خود را در وب‌سایت این جشنواره ثبت کنند تا از سوی داوران ملی این طرح مورد ارزیابی قرار گیرد.

حسنی تصریح کرد: محورهای ارزیابی این جشنواره در دو محور ساختاری تشکیلاتی شامل رهبری، راهبرد و خط‌مشی، منابع انسانی، زیرساخت‌ها و دارایی‌ها، فرآیند و محور فعالیت‌ها شامل نمایشگاه، کتاب، کتاب الکترونیکی، همایش، نشریات، جشنواره، دوره آموزشی، نشریات الکترونیکی، اردو، پایگاه اینترنتی، اردوهای جهادی، نرم‌افزار، مسابقه مطالعات، مستند، مسابقه ورزشی، نمایش تئاتر، فیلم و مجموعه داستانی است که بررسی یکی از فعالیت‌های اجرایی از بین 17 فعالیت معرفی شده به انتخاب سمن شرکت‌کننده است.

انتهای پیام/2308/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول