اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) تاکید کرد

بصیرت افزایی جوانان در راس برنامه‌های بسیج

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) 9 دی را فرصتی دوباره برای عملی کردن تقویت باورهای دینی و اعتقادی ایران برشمرد و گفت: بصیرت افزایی جوانان در راس برنامه‌های بسیج است.

بصیرت افزایی جوانان در راس برنامه‌های بسیج

علیرضا باشتنی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، 9 دی را فرصتی دوباره برای عملی کردن تقویت باورهای دینی و اعتقادی ایران برشمرد و گفت: اهالی باقرشهر نیز در طول چندسال اخیر مانند سال‌های پیروزی انقلاب همچنان راسخ در برابر دفاع از ارزش‌های خود ایستاده‌اند و حضور چشمگیرشان در عرصه فتنه‌زدایی 9 دی بر این ادعا صحه می‌گذارد.

مسئول ستاد یادواره سرداران و 220 شهید باقرشهر و کهریزک در ادامه از تشکیل و افتتاح ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) در باقرشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: کمیت و کیفیت فعالیت بسیجیان این شهر باعث شد تا باقرشهر نیز در فهرست شهرهایی قرار بگیرد که حائز تشکیل ناحیه مقاومت مستقل هستند و در طول چند ماه اخیر جذب خودجوش شهروندان به پیکره بسیج رشد چشمگیری داشته است.

وی در ادامه اظهار داشت: با توجه به ضرورت بصیرت‌افزایی جوانان، شجره طیبه حلقه‌های صالحین بسیج باقرشهر تشکیل می‌شود تا اعضای شجره طیبه صالحین با برخورداری از آموزه‌های عقیدتی و سیاسی و ارتقای آگاهی از اتفاقات روز جامعه به‌عنوان سفرای نهاد مردمی بسیج این آموزه‌ها را به سایر اهالی شهر نیز انتقال و مسائل روز جامعه را نیز برای آنها شفاف‌سازی کنند تا از هجمه‌های جنگ نرم دشمن در امان بمانند.

باشتنی با اشاره به حماسه 9 دی گفت: 9 دی نقطه آغاز بین‌المللی شدن انقلاب اسلامی بود که چهره جدیدی از یک حادثه بزرگ در تاریخ اسلام و انقلاب اسلامی رقم زد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج حضرت روح‌الله (ره) در پایان تصریح کرد: بسیج به‌عنوان یک نیروی قوی و مردمی برای تداوم انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرده و بدون چشم‌داشت در تمام صحنه‌های انقلاب با الهام گرفتن از رهنمودهای حضرت امام و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری توطئه‌های دشمنان را در هر زمان خنثی کرده و این یک معجزه الهی است که در بطن انقلاب ریشه دارد و هرگز گسستنی نخواهد بود.

انتهای پیام/2462/ت30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول