اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بستک:

بستک همچنان با معضلات قاچاق سوخت دست به گریبان است

خبرگزاری فارس: فرماندار بستک گفت: بستک همچنان با معضلات قاچاق سوخت دست به گریبان است و مسئولان باید در این راستا هر چه زودتر چاره اندیشی و نظارت خود را دقیق‌تر کنند.

بستک همچنان با معضلات قاچاق سوخت دست به گریبان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق زاده در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و سوخت شهرستان اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین معضلات در این شهرستان، موضوع قاچاق سوخت و همچنین تردد خودروهای حامل بار سوخت قاچاق از مسیرهای شهرستان به شهرستانهای ساحلی است که اینگونه حرکات، مغایر با اصول و ارزش‌های حاکم بر جامعه است و باید با همکاری همه دستگاه‌ها، با مقابله جدی، از هدر رفت سرمایه‌های کشور جلوگیری کنیم.

وی افزود: باید از همه ظرفیت‌ها شهرستان به صورت تخصصی در راستای رفع مسائل و مشکلات مردم در زمینه سوخت استفاده کرد و همچنین نظارت‌ها را در بخش توزیع سوخت افزایش داده و پیشنهادات و راهکارهای صحیح و اصولی را مدنظر قرار دهیم.

فرماندار شهرستان بستک در خصوص همکاری اداره تعاون روستایی شهرستان در زمینه توزیع سوخت ( نفت) در سطح روستاها گفت: اداره تعاون روستایی شهرستان باید با برنامه‌ریزی مناسب نسبت به توزیع سوخت در خدمات رسانی به مردم تلاش نماید، ضمن اینکه نظارت بهینه را انجام داده تا مردم با اطمینان خاطر از ارائه خدمات مناسب بهره‌مند شوند.

مشتاق‌زاده ادامه داد: کمیسیون و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه بندرلنگه باید بطور دائم بر جایگاه‌های عرضه سوخت (پمپ بنزین‌ها) کنترل و نظارت داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک در پایان بر استفاده از ظرفیت‌های دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها در هرگونه همکاری با شرکت‌های تعاون روستایی در توزیع سوخت، فعال شدن کمیسیون سوخت شهرستان و برگزاری نشست‌های این کمیسیون بصورت مستمر، ساماندهی و پالایش خودروهای دارای کد حمل سوخت و نظارت بر نحوه عملکرد آنها، عرضه سوخت به خودروهای سنگین با کارت اختصاصی خودرو در جایگاه‌ها وجلوگیری مأموران انتظامی از ورود تانکرهای دارای سوخت از استان‌های همجوار به شهرستان تأکید کرد.

انتهای پیام/2310/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول