اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای فرهنگ عمومی کوثر:

دشمن با دسیسه‌های نرم اصالت ارزشی قرآن را هدف گرفته است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر گفت: دشمنان اسلام با دسیسه‌های نرم و خزنده خود اصالت ارزشی قرآن را هدف گرفته است.

دشمن با دسیسه‌های نرم اصالت ارزشی قرآن را هدف گرفته است

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر اظهار داشت: قرآن تنها برای فصل و مناسبت خاصی به پیامبر گرامی اسلام نازل نشده است بلکه این کتاب به عنوان کلید رستگاری و سعادت بشری است.

وی گفت: اگر زندگی اجتماعی بر مبنای قرآن و فرهنگ قرآنی شکل بگیرد، بسیاری از کج‌روی‌ها و ناملایمتی‌ها از بین می‌رود.

امام جمعه شهرستان کوثر در بخش دیگری از سخنان خود دشمن‌شناسی را مهم‌ترین عنصر بصیرت خواند و اضافه کرد: سربازان ولایت با تاسی از کتاب انسان‌ساز قرآن و تمسک به اهل بیت (ع) و با آگاهی و بصیرت به مقابله با دشمنان برخیزند.

عبدالهی افزود: دشمنان قسم‌خورده دین مبین اسلام همواره برآنند تا با توطئه‌ها و دسیسه‌های خزنده و نرم، اصالت‌های ارزشی و قرآنی را در جامعه ایران اسلامی به عنصری بی‌ارزش تبدیل کنند تا از این طریق بتوانند به جایگاه رفیع قرآن ضربه وارد کنند.

امام جمعه شهرستان کوثر بصیرت و آگاهی را ضرورت جامعه امروز ایران اسلامی خواند و با تاکید بر پیروی قاطعانه از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سربازان ولایت با تاسی از کتاب انسان‌ساز قرآن و تمسک به اهل بیت علیهم‌السلام و با بصیرت و آگاهی به مقابله با دشمن برخیزند .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوثر در پایان سخنان خود با قدردانی از تلاش‌های انجام یافته در حوزه‌های قرآنی، مذهبی و فرهنگی از آمادگی مردم ولایی شهرستان برای بزرگداشت اربعین حسینی و سالروز رحلت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/62003/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول