اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کل سپاه:

نظام برای مقابله با فتنه‌ها و توطئه‌ها آمادگی کامل دارد

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و تبلیغات کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از حیث آمادگی در مقابله با فتنه‌ها و توطئه‌ها آماده و کارآمد در میدان حضور داریم.

نظام برای مقابله با فتنه‌ها و توطئه‌ها آمادگی کامل دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از پایگاه اطلاع‏رسانی سپاه استان سمنان، سردار محمدعلی آسودی در جمع کارکنان سپاه استان سمنان اظهار داشت: هشت ماه نبرد در فتنه 88، نبرد سنگینی بود و در طول آن هشت ماه، مقام معظم رهبری با درایت و دقت، مدیریت و روشنگری کردند.

وی اظهار داشت: مقام معظم رهبری با مدیریت، شرایط بحران را به فرصت تبدیل کردند و از دل فتنه فرصت حماسه نهم دی ماه ایجاد شد؛ حماسه‌ای که بدون هیچ برنامه‌ریزی از پیش تعیین شده‌ای و بدون دعوت هیچ ارگان و سازمانی خلق شد.

معاون فرهنگی و تبلیغات کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: هیچ‏کس پیش‌بینی نمی‌کرد چنان جمعیتی در نهم دی برای دفاع از انقلاب، ولایت و اسلام راهپیمایی کنند.

آسودی گفت: بعد از حماسه نهم دی 88 دشمن متوجه شد که در محاسبات خود اشتباه کرده است؛ بنابراین، تغییر موضع داد و این بار می‌خواهند گام به گام اهداف خود را طرح‌ریزی کنند.

وی ادامه داد: نخستین گام آنها برای اینکه به اهداف شومشان دست یابند، تغییر محاسبه است؛ بدین صورت که نگاه ما را نسبت به مسائلی مانند انرژی هسته‌ای، تحولات منطقه، سوریه، فتنه و ... تغییر دهند.

معاون فرهنگی و تبلیغات کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: متأسفانه نشانه‌های این تغییر در بعضی از افراد بی‌بصیرت در برخی حوزه‌ها مشاهده می‌شود؛ بنابراین، باید بدانیم و هوشیار باشیم که کوچک‌ترین عقب‌نشینی ما بزرگ‌ترین پیروزی برای دشمن است.

آسودی با اشاره به اینکه گام‌های دیگری که دشمن به دنبال تغییر آن بوده تغییر در سیاست، رفتار و ساختار رژیم است، ‌تأکید کرد: باید جریان فتنه 88 و علل و عوامل این حماسه را واکاوی کنیم و بدانیم که دشمنان کوتاهی نمی‌کنند و ما نیز نباید در مقابله با آنها کوتاهی کنیم و پیشگیری قبل از وقوع حادثه و فتنه باید صورت گیرد.

وی بیان کرد: خوشبختانه از حیث آمادگی در مقابله با فتنه‌ها و توطئه‌ها آماده و کارآمد در میدان حضور داریم و در این میان آنچه از اهمیت بیشتری برخوردار بوده، پیشگیری از وقوع حوادث است.

معاون فرهنگی و تبلیغات کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: در مرحله پیشگیری باید آسیب‌ها شناسایی شود تا فتنه‌ای همانند آنچه به وقوع پیوست تکرار نشود.

انتهای پیام/2249/ی/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول