اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود:

محرومیت در همه جای میاندرود دیده می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار جدید میاندرود گفت :توسعه و ساختن میاندرود کار من به تنهایی نیست و تلاش و کمک همه مردم و مسئولان را می‌طلبد که در این راه دست همه را به گرمی می‌فشارم.

محرومیت در همه جای میاندرود دیده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، بعدازظهر امروز طی مراسمی در اردوگاه شهدای دانش‌آموزی بادله شهرستان میاندرود، علی رجبی نخستین فرماندار شهرستان تازه تاسیس میاندرود تودیع  و ذات‌الله زارعی مدیرکل پیشین دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران راهی فرمانداری این شهرستان جدید التاسیس شد.

در این مراسم که با حضور استاندار مازندران، امام جمعه و مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان‌های ساری و میاندرود برگزار شده بود علی رجبی پس از 23 ماه مدیریت خود در فرمانداری این شهرستان به شهرستان مجاور رفت تا در آنجا جایگزین رضا آزادی کناری شود.

سید مهدی حسینی رئیس دادگاه عمومی شهرستان میاندرود طی سخنانی در این مراسم با اشاره به برگزاری منظم شورای تامین میاندرود در فواصل زمانی 15 روز یک بار تصریح کرد: در نتیجه همکاری مناسب مسئولان مرتبط در میاندرود طی 2 سال اخیر روند مناسبی در امنیت و آرامش مردم این شهرستان بوجود آمده است و بخش مهمی از آن متوجه مدیریت مناسب فرماندار و دادستان این شهرستان است.

همچنین رئیس شورای اسلامی شهرستان میاندرود در سخنانی با تشکر از فعالیت‌های سخت‌کوشانه رجبی در مسند فرمانداری میاندرود، نقش وی را در توسعه و آبادانی این شهرستان مثبت و تاثیرگذار دانست.

علی اکبر قاسم‌زاده در این مورد جوابگویی به مشکلات مردم همراه با گشاده‌رویی، ایجاد رفاقت و همدلی  در سطح شهرستان و پیگیری کارها را از جمله خصوصیات مدیریتی رجبی دانست.

وی با اشاره به غیرمنتظره بودن تغییر فرماندار میاندرود از آمادگی مجموعه شورای اسلامی این شهرستان برای همکاری با فرماندار جدید این شهرستان خبر داد.

این مسئول کمبودهای موجود در میاندرود را با وجود کارهای انجام شده برشمرد و تصریح کرد: مهم‌ترین کمبودها مربوط به ساخت میدان آزادگان، تکمیل اتوبان جواد الائمه و تعریض محور ترانزیتی گهرباران است که سهم مهمی در توسعه میاندرود به عنوان پیشانی استان مازندران در نگاه مقام‌های کشوری دارد.

در پایان این مراسم فرماندار جدید شهرستان میاندرود طی سخنانی پیش از دریافت حکم سرپرستی خود با اشاره به محرومیت موجود در این شهرستان تصریح کرد: در حقیقت میاندرود عقب افتاده است و محرومیت در جای جای آن مشاهده می‌شود.

انتهای پیام/86021/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول