اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی جهرم:

ورود مواد مخدر به ایران برنامه‌ریزی شده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی جهرم گفت: ورود مواد مخدر سنتی و صنعتی به ایران هدفمند و برنامه‌ریزی است بوده و به منظور اختلال در اعصاب و روان جوانان ما انجام می‌گیرد.

ورود مواد مخدر به ایران برنامه‌ریزی شده است

حمید آزرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: امروز مواد مخدر و روان‌گردان‌ها به عنوان مهم‌ترین عامل تهدید کننده سلامت بشریت و زمینه‌ساز بسیاری از جرائم تلقی می‌شود.

وی با بیان اینکه مواد مخدر در تمام دنیا به ویژه در کشور ما یک دغدغه جدی بوده و هیچ فرد از قشر و طبقه‌ای نیست که از جانب آن تهدید نشود، افزود: شواهد بسیاری وجود دارد که غرب به ویژه آمریکا مخالف هرگونه توسعه، پیشرفت و موفقیت ایران بوده و مواد مخدر یکی از ابزارهایی است که استکبار جهانی برای جلوگیری از پیشرفت ما از آن استفاده می‌کند.

رئیس اداره بهزیستی جهرم با اشاره به پایلوت بودن کشور افغانستان در تولید مواد مخدر، گفت: اگر نگاه ساده‌ای به کشور افغانستان داشته باشیم می‌بینیم که مواد مخدر از لحظه کشت تا تولید با حضور نیروهای ناتو انجام می‌شود و آنها هیچ مانعی را برای آن ایجاد نمی‌کنند.

به گفته آزرمی امروز یقین است که ورود مواد مخدر سنتی و به ویژه صنعتی به ایران هدفمند و برنامه‌ریزی شده بوده و به منظور اختلال در اعصاب و روان جوانان ما انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی با این حیله و نیرنگ شوم جوانان کشورهای مستقل و استکبارستیز و به ویژه ایران را مورد هدف قرار داده است، خاطرنشان کرد: اهمیت و زنگ خطر این پدیده شوم تا حدی است که نگاه تک‌بعدی و مقابله‌محور به تنهایی نمی‌تواند موجبات مصون‌سازی جامعه را از این بلای شوم و اثرات مخرب آن فراهم کند.

رئیس اداره بهزیستی جهرم با بیان اینکه باید به رویکرد پیشگیری از جرم برای واکسیناسیون اجتماعی توجه جدی شود، بیان کرد: نگاه فرهنگی و پیشگیری با نگاه علمی و در نتیجه استفاده از اندیشه نخبگان و متخصصان عرصه پیشگیری از جرم می‌تواند یک اقدام بسیار اثربخش در این زمینه باشد.

انتهای پیام/2448/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول