اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استانداری خراسان‌رضوی خبر داد

اجرای عملیات برف‌روبی در 21 هزار کیلومتر از محورهای خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان‌رضوی از اجرای عملیات برف‌روبی در 21 هزار کیلومتر از محورهای استان طی بارش‌های اخیر خبر داد.

اجرای عملیات برف‌روبی در 21 هزار کیلومتر از محورهای خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان‌رضوی، محمدحسن واحدی با بیان اینکه در این مدت حجم عملیات برف‌روبی در 479 نوبت،21 میلیون متر مکعب بوده، گفت: 483 نوبت عملیات شن و نمک‌پاشی به میزان 10 هزار تن در طول محورهای استان انجام شده است.

وی افزود: برای انجام این عملیات، تعداد یک‌هزار و 80 دستگاه‌ روز ماشین‌آلات بخش دولتی و 47 دستگاه‌ روز ماشین‌آلات بخش خصوصی به کار گرفته شده است.

واحدی گفت: یک هزار و 886 نفر روز پرسنل بخش دولتی و 213 نفر روز پرسنل بخش خصوصی در اجرای عملیات برف‌روبی اخیر مشارکت داشته‌اند.

وی اظهار داشت: 88 اکیپ، شامل 948 نفر پرسنل راهدار و 540 دستگاه ماشین‌آلات راهداری زمستانی از ابتدای آذر امسال تا 15 فروردین سال آینده، در  72 نقطه از محورهای استان مستقر شده‌اند.

واحدی همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام عزاداری پایان ماه صفر و سفر هزاران زائر پیاده به مشهد مقدس، اعلام کرد: با توجه به احتمال بارش برف و برودت هوا طی این ایام، پیش‌بینی‌های لازم در این زمینه طی مسیر حرکت زائران صورت گرفته که از جمله آن      می‌توان به آماده‌سازی تمامی اماکن بین راهی برای اسکان و تغذیه زائران، ارائه آموزش‌ها و توصیه‌های لازم به زائران و گشت شبانه‌روزی راهداران در مسیرهای حرکت کاروان‌ها اشاره کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: طول کل راه‌های استان 21 هزار و 73 کیلومتر است که 136 نقطه آن در معرض خطر کولاک و مه‌گیری هستند.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول