اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد:

عملیات برف‌روبی در مشهد همچنان ادامه دارد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد از فعالیت ماشین‌های این سازمان در حوزه خدمات‌رسانی به مردم در برف‌روبی چند روز اخیر و همچنین در حال حاضر خبر داد.

عملیات برف‌روبی در مشهد همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سعید حسین‌زاده مقدم ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مشهد اظهار کرد: سیاست عمده معاونت فنی و عمران شهرداری مشهد، خدمات‌رسانی به مردم است که می‌تواند در هر حوزه‎ای باشد و ما نیز در صورت نیاز به سایر قسمت‎های شهرداری کمک می‌کنیم.

وی ادامه داد: هر سال ابتدای زمستان در حوزه خدمات شهری، ستاد فعالیت‎های زمستانی شکل می‌گیرد که سازمان‎های مختلف شهرداری ضمن اعلام آمادگی، تعداد ماشین‌هایی را که می‌توانند به این موضوع اختصاص دهند، به ستاد اعلام می‌کنند.

حسین‎زاده‌مقدم با بیان اینکه در معاونت فنی و عمران، در مواقع حوادث غیرمترقبه و نزولات علاوه بر ماشین‎های سازمان،از پیمانکاران بخش خصوصی نیز کمک گرفته می‌شود، اظهار کرد: پس از انجام فعالیت ماشین‎ها و سایر خدمات، مجددا وسایل به چرخه فعالیت معاونت باز می‎گردد.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد خاطر نشان کرد: در این چند روز اخیر، با توجه به سرما و برودت هوا و مشکلاتی که ایجاد شده بود، در معاونت 15 کمپرسی، هشت لودر، چهار گریدر، یک تانکر حمل سوخت سیار و 12 اکیپ فعال در خصوص تعمیرات ماشین‎های سنگین به خدمات‌رسانی در شهر مشغول بودند.

وی افزود: سازمان عمران شهرداری مشهد با توجه به نیاز معاونت خدمات شهری، ماشین‎ها را از پروژه‌ها گرفته و در اختیار اقدامات ستاد زمستانی قرار داده است.

حسین‌زاده‌مقدم با اشاره به دیگر اقدامات حوزه معاونت فنی و عمران در چند روز اخیر، بیان کرد: همچنین فعالیت ماشین‌ها 24 ساعته در سه شیفت هشت ساعته بود که تنها راننده‌‏ها عوض می‌شدند اما فعالیت ماشین‎ها به‌ طور مداوم برقرار بود.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مشهد تصریح کرد: ماشین‏‌های این سازمان طبق مناطق و معابری که تعریف شده بود، به ارائه خدمات پرداختند؛ ضمن اینکه ماشین سیار حمل سوخت نیز به ‌خاطر سرعت بیشتر در محل به سوخت‌رسانی ماشین‏ها می‌پرداخت و اگر آسیبی متوجه ماشین‌ها می‌شد، تعمیر فوری در محل صورت می‌گرفت.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون نیز 30 درصد ماشین‌های سازمان در برخی معابر فرعی در حال برف‎روبی هستند، اضافه کرد: علاوه بر ماشین‏‌ها، در کارخانه آسفالت و بتن، دپوی شن و ماسه داریم تا در صورت هماهنگی استفاده شوند.

حسین‎زاده‌مقدم گفت: در مجموع تمام اکیپ موتوری و خدمات شن و ماسه به‌ طور شیفت‎بندی در اختیار معاونت خدمات شهری قرار دارد.

انتهای پیام/70002/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول