اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استان قزوین پایلوت راه‌اندازی دولت الکترونیک

خبرگزاری فارس: مشاور اجرایی طرح پورتال مردم دات آی آر گفت: استان قزوین پایلوت راه‌اندازی دولت الکترونیک است که بعد از موفقیت این طرح در کشور اجرایی و عملیاتی می‌شود.

استان قزوین پایلوت راه‌اندازی دولت الکترونیک

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیدمحمد مهردامادی در جلسه راه‌اندازی پرتال ایران و مردم که در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: راه‌اندازی دولت الکترونیک با نگاه ملی در استان قزوین انجام می‌شود که بعد از موفقیت این طرح بلافاصله در دو استان و سپس در کشور اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی ادامه داد: استان قزوین بهترین مکان برای پایلوت راه‌اندازی دولت الکترونیک است که امیدواریم این طرح در این استان به خوبی اجرا شود.

مشاور اجرایی طرح پورتال مردم دات آی آر خاطرنشان کرد: با راه‌اندازی پورتال ایران و مردم بسیاری از مشکلات ارائه خدمات دولتی برطرف می‌شود و مردم آسان‌تر خدمات دستگاه‌های اجرایی را دریافت می‌کنند.

مهردادی با بیان اینکه امکانات مطلوبی در این کشور وجود دارد، بیان کرد: متأسفانه هنوز در ارائه خدمات اداری به مردم با مشکلاتی روبه‌رو هستیم که با راه‌اندازی خدمات الکترونیک این مشکلات برطرف می‌شود.

این مسئول آسا‌ن‌سازی، کاهش هزینه‌ها، کاهش حجم بار ترافیک، کاهش دفعات مراجعه مردم به اداره‌ها و بهینه استفاده کردن از زمان از جمله اهداف راه‌اندازی دولت الکترونیک عنوان کرد.

مشاور اجرایی طرح پورتال مردم دات آی آر با اشاره به اینکه مسئولان مربوطه به علت عدم مناسب ساختار اداری در ارائه خدمات به مردم با مشکلاتی مواجه هستند که با راه‌اندازی دولت الکترونیک این مشکلات به خوبی برطرف می‌شود.

وی با مزایا و وی‍ژگی‌های راه‌اندازی دولت الکترونیک اشاره کرد و گفت: با راه‌اندازی این طرح هر شهروندی یک شخصیت حقوقی است که به ‌راحتی می‌تواند از امکانات و خدمات اداری و دولتی استفاده کند.

این مسئول با بیان اینکه برای راه‌اندازی دولت الکترونیک باید همه مسئولان مربوطه استان قزوین همت کنند تا این طرح در زمان کوتاه‌تری اجرا شود، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح ارائه خدمات دولت به مردم روشن و شفاف می‌شود و با تحقق این هدف رضایت آنان افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/77009/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول