اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری کردستان:

شبکه دولت الکترونیک در بخشداری‌های کردستان توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری کردستان گفت: شبکه دولت الکترونیک به منظور تسهیل در ارائه خدمات به مردم در بخشداری‌های تابعه استان توسعه می‌یابد.

شبکه دولت الکترونیک در بخشداری‌های کردستان توسعه می‌یابد

خشایار صدری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: تاکنون بیش از 19 بخشداری در سطح استان به شبکه ارتباطی دولت الکترونیک متصل شده و خدمات و مکاتبات اداری آنها از طریق این شبکه ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت برای ساماندهی زیرساخت‌های اداری و نیز تحول در ارائه خدمات بهتر به مردم نهایت تلاش خود را برای توسعه شبکه دولت الکترونیک در همه دستگاه‌های اجرایی بکار بسته است.

به گفته مدیرکل فناوری و اطلاعات استانداری کردستان، جلوگیری از اتلاف وقت و زمان، رسیدگی به امور ارباب رجوع، کاهش هزینه، جلوگیری از مراجعات غیرضروری مردم به ادارات و پاسخگویی مناسب به مردم از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

صدری تصریح کرد: کاهش کاغذبازی اداری و افزایش ضریب امنیت مکاتبات در سیستم اداری و کوتاه شدن مسیر ارسال مکاتبات و نامه‌نگاری‌ها از دیگر اهداف توسعه شبکه دولت الکترونیک در جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 100 سازمان، اداره و نهاد دولتی و خدماتی در  کردستان به این شبکه متصل شده‌اند و امیدواریم در آینده نزدیک با همکاری مدیران و تخصیص اعتبار لازم شاهد ورود همه دستگاه‌های اجرایی استان به این شبکه باشیم.

صدری در پایان از روند توسعه این شبکه در سطح استان ابراز رضایت کرد و گفت: خوشبختانه در چند سال اخیر اقدامات مناسبی برای توسعه این شبکه در کردستان به عمل آمده و در جمع استان‌های برتر کشور قرار گرفته‌ایم.

انتهای پیام/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول