اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اداری آمل خبر داد

فعالیت 101 دهیاری در دابودشت آمل

خبرگزاری فارس: عضو شورای اداری آمل از وجود 101 دهیاری در بخش دابودشت این شهرستان خبر داد.

فعالیت 101 دهیاری در دابودشت آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، جعفر آذرطوس ظهر امروز در همایش بصیرتی دهیاران و مسئولان مالی بخش دابودشت که با حضور مسئولان شهرستانی همراه بود، ابراز داشت: در این بخش بزرگ استان مازندران 101 دهیار در روستاها در حال بررسی و گره‌گشایی مشکلات مردم هستند.

وی افزود: صدور مجوز فعالیت حدود 11 دهیاری جدید را نیز به استانداری مازندران درخواست دادیم که امیدواریم در ماه‌های آینده به بهره‌برداری برسند.

عضو شورای اداری آمل با اعلام اینکه این بخشداری با همکاری دو تعاونی دهیاران دابو و دشت اقدام تجمیع نیروها و ساماندهی نیروهای فعال را دارد، تصریح کرد: مسئولان امور مالی دهیاری‌ها نیز در آینده‌ای نزدیک به صورت تجمیعی ساماندهی می‌شوند.

آذرطوس در ادامه با اشاره به حماسه 9 دی مردم در سال 887 و نامگذاری این روز به میثاق با امت بصیرت و ولایت فقیه اظهار داشت: ملت ما بار دیگر با بصیرت و آگاهی خود در اطاعت از ولایت فقیه شکست سنگین دشمنان داخلی و خارجی را با زدن سیلی محکمی رقم زدند.

وی خاطرنشان کرد: مردم با جهان‌بینی روشن هدف را به درستی شناختند و در تعیین راه و رهبر موفق عمل کردند و باید پذیرفت که حماسه نهم دی متعلق به هیچ جریان و هیچ حزب سیاسی نیست، بلکه متعلق به نظام، مقام رهبری و مردم ایران است.

عضو شورای اداری آمل با اعلام اینکه براندازی نظام اسلامی توسط دشمنان در راس اهداف شوم استکبار قرار دارد، ابراز داشت: مردم باید بدانند که دشمن هیچ وقت بیکار نیست و همچنان مشغول طرح‌ریزی و نقشه‌پردازی برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/86012/ب20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول