اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین:

عملکرد 405 دهیاری قزوین ارزیابی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین از ارزیابی عملکرد 405 دهیاری استان قزوین تا پایان دی ماه در سال جاری خبر داد.

عملکرد 405 دهیاری قزوین ارزیابی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، غلام طاهرخانی در جلسه هماهنگی کارشناسان امور دهیاری در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان قزوین اظهار داشت: نظامنامه ارزیابی عملکرد دهیاری‌ها مشتمل بر 65 شاخص از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به استان‌ها ابلاغ شده است.

این مسئول افزود: براساس این نظامنامه عملکرد دهیاری‌ها در پنج محور و شاخص شامل برنامه‌ریزی، اداری و مالی، تعاملات اجتماعی و امور فرهنگی، خدماتی و امور عمرانی مورد سنجش و ارزیابی قرار می‌گیرند.

وی بیان کرد: فرمانداران و بخشداران در ارزیابی عملکرد دهیاران باید تلاش کنند ارزیابی‌ها به شکل واقع بینانه و بر پایه مستندات صورت گیرد و میزان عملکرد و فعالیت آنها را متناسب با حجم امکانات و اعتبارات تخصیص یافته مورد سنجش و ارزشیابی قرار دهند.

مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری قزوین با تأکید بر ارسال پروژه‌های قابل افتتاح روستایی در ایام دهه فجر تصریح کرد: دهیاران هیچ پروژه‌ای را قبل از هماهنگی با بخشداری‌ها شروع نکنند و از ساخت و سازهای غیر مجاز در روستاها به طور جدی جلوگیری کنند.

طاهرخانی در پایان از فعال‌سازی اتاق فکر مدیریت امور دهیاری‌ها در استان قزوین خبر داد.

گفتنی است در حال حاضر 405 دهیاری در روستاهای بالای 50 خانوار این استان وجود دارد.

انتهای پیام/77002/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول