اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی بناب:

شورا و دهیاری به تنهایی قادر به انجام کارها نیستند

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی بناب گفت: اگر مردم برای عمران و آبادانی روستاها همکاری نداشته باشند، شورا و دهیاری به تنهایی قادر به انجام کارها نیستند.

شورا و دهیاری به تنهایی قادر به انجام کارها نیستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، ناصر بزاز بنابی ظهر امروز در جمع مردم روستای «خوشه‌مهر» با ارائه گزارشی از وضعیت این روستا اظهار کرد: این روستا با یک‌هزار و 86 خانوار، 3 هزار و 738 نفر جمعیت دارد و 9 شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است.

وی افزود: تاکنون 35 درصد مردم این روستا از بیمه عشایری و روستایی برخوردار شده‌اند که قابل قبول نیست.

بزاز بنابی گفت: روستای «خوشه‌مهر» تنها روستای منطقه است که دارای ناحیه صنعتی است.

بخشدار مرکزی بناب سپس از پرداخت یک میلیارد و 120 میلیون ریال به حساب دهیاری‌ها در سال گذشته از سوی دولت خبر داد و اذعان کرد: اگر مردم برای عمران و آبادانی روستا همکاری نداشته باشند، شورا و دهیاری به تنهایی قادر به انجام کارها نیستند.

عضو شورای اسلامی روستای «خوشه‌مهر» بناب نیز با ارائه گزارشی از وضعیت و مشکلات این روستا خاطرنشان کرد: با توجه به تخریب نهر سنتی روستا بیش از 400 هکتار از اراضی زراعی روستا با مشکل کمبود آب کشاورزی مواجه است.

اسماعیل شتابی با اشاره به اینکه سگ‌های ولگرد گریبانگیر اهالی این روستاست، اضافه کرد: قطعی آب روستا را به کرات شاهد هستیم و امیدواریم مسئولان تدابیر لازم را بیندیشند.

عضو شورای اسلامی روستا همچنین نبود روشنایی لازم در معابر، لزوم جابه‌جایی تیرهای برق و کمبود امکانات درمانی روستا را از مشکلات اساسی اعلام کرد و خواستار تحقق وعده مسئولان در ارتقای روستای خوشه‌مهر به شهر شد.

انتهای پیام/60004/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول