اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم:

کمانداران قم به کامپوند و ریکرو قهرمانی کشور اعزام می‌‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم گفت: کمانداران قمی در دو رشته به پیکارهای قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

کمانداران قم به کامپوند و ریکرو قهرمانی کشور اعزام می‌‌شوند

اسماعیل ملامحمدی امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: حضور موفق در مسابقاتی که طبق تقویم فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار می‌شود، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های هیئت تیراندازی با کمان استان قم به شمار می‌رود، به همین خاطر تیمی قوی را روانه پیکارهای قهرمانی کشور خواهیم کرد تا توانمندی کسب عنوان داشته باشد.

وی بیان داشت: فدراسیون تیراندازی با کمان کشورمان در نظر دارد مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی کشور را از روز سه‌شنبه چهارم اسفند ماه به میزبانی هیئت تیراندازی با کمان استان چهارمحال و بختیاری در شهر کرد برگزار کند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان قم ابراز داشت: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان در دو رشته ریکرو و کامپوند و در دو بخش انفرادی و تیمی برگزار می‌شود و فدراسیون تیراندازی با کمان از تمام استان‌ها برای شرکت در این رقابت‌ها دعوت به عمل آورده است.

وی با بیان اینکه بر اساس زمان‌بندی اعلام شده اسامی نفرات اعزامی به این دوره از مسابقات را به زودی به فدراسیون معرفی خواهیم کرد یادآور شد: نفرات تیم تیراندازی با کمان قم با تمرینات خوب،‌ خود را آماده این رقابت‌ها می‌کنند.

ملامحمدی اضافه کرد: مرحله مقدماتی مسابقات تیراندازی با کمان قهرمانی ریکرو و کامپوند قهرمانی کشور از ساعت 8 صبح روز سه‌شنبه چهارم مهر ماه به مدت چهار روز در شهر کرد به انجام خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به سابقه موفق حضور کمانداران قمی در لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور اظهار کرد: سال گذشته شاهد حضور تیم تیراندازی با کمان مبین به عنوان نماینده قم در مسابقات لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور بودیم و امیدواریم امسال شرایط مناسبی ایجاد شود که کمانداران قم در پیکارهای لیگ برتر توانمندی خود را به خوبی نشان دهند.

رئیس هیئت تیر و کمان استان قم ادامه داد: با اینکه بیشتر تیم‌های حاضر در لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه‌های کشور از حضور چهره‌های ملی‌پوش و کمانداران مطرح کشور بهره می‌بردند و امکانات و موقعیت مالی آنها با تیم قم قابل مقایسه نبود، اما کماندار اعزامی مبین قم عملکرد بسیار خوبی در لیگ برتر داشتند.

وی با تاکید بر اینکه قطعا تیراندازی با کمان به یکی از ورزش‌های مدال‌آور قم تبدیل می‌شود در ادامه تصریح کرد: با قوت به کار خود در تربیت نیروی انسانی متخصص، داور، مربی و ورزشکار ادامه می‌دهیم تا تیراندازی با کمان به یکی از ورزش‌های موفق و مدال‌آور قم تبدیل شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول