اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون تیر و کمان:

فدراسیون تیر و کمان اختیارات کامل خود را به استان‌ها تنفیذ کرد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون تیر و کمان گفت: فدراسیون تیر و کمان اختیارات کامل خود را به استان‌ها تنفیذ کرد.

فدراسیون تیر و کمان اختیارات کامل خود را به استان‌ها تنفیذ کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدعلی شجاعی در مجمع انتخاباتی هیئت تیر و کمان این استان که ساعاتی پیش در اداره ورزش و جوانان با حضور محسن حق‌شناس رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان مربیان، داوران و نماینده ورزشکاران تیر و کمان استان در اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد، اظهار داشت: در فدراسیون تیر و کمان به روی همه ورزشکاران باز است و اگر احساس کنیم در هر استانی از کشور استعدادی شکوفا شده تمام تلاش خود را برای به موفقیت رساندن آن ورزشکار به کار می‌گیریم.

وی افزود: در حال حاضر 29 ورزشکار در تیم‌های ملی تیر و کمان کشور در اردوی آمادگی به سر می‌برند که همین نشان از آن دارد هر ورزشکاری که توانایی‌های خود را نشان می‌دهد قطعا در اردوی تیم ملی حضور پیدا خواهد کرد.

شجاعی با بیان اینکه ورزش تیر و کمان از جمله ورزش‌هایی است که در دین مبین اسلام روی آن سفارش و تأکید شده است، افزود: ما باید بتوانیم از ظرفیت موجود ورزشکاران تیر و کمان کشور و ظرفیت‌های آنان بیشترین بهره را ببریم.

رئیس فدراسیون تیر و کمان کشور با بیان اینکه این رشته ورزشی می‌تواند به نوعی یک ورزش خانوادگی محسوب شود، اظهار داشت: اعضای خانواده با برپایی و برگزاری این رشته ورزشی می‌توانند برای ساعاتی کنار هم باشند.

وی با اشاره به اینکه ورزش تیر و کمان نقش مهم و تأثیرگذاری در روحیه خانواده‌ها دارد، افزود: با توجه به بافت‌های فرهنگی گوناگون در کشور این رشته ورزشی برای خانواده‌ها به ویژه بانوان در صورت کار فرهنگی بیشتر و نهادینه کردن آن در دل خانواده‌ها می‌تواند تأثیرگذار باشد.

شجاعی با اشاره به اینکه ورزش تیر و کمان از جایگاه والایی در میان ورزشکاران کشورهای خارجی برخوردار است اظهار داشت: مدال‌آوری در المپیک از جمله اقداماتی است که ورزشکاران دیگر کشورها با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم توانسته‌اند در آن به موفقیت‌های بی‌شماری دست پیدا کنند.

رئیس فدراسیون تیر و کمان کشور اضافه کرد: فدراسیون برنامه‌ریزی‌های خوبی را در زمینه پرورش استعدادها در استان‌ها ایجاد کرده است که می‌توان به مبحث برگزاری مسابقات منطقه‌ای و تنفیذ اختیارات کامل به استان‌ها در این مورد اشاره کرد.

انتهای پیام/77004/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول