اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کنگره بین‌المللی مهندسی فرهنگی خبر داد

ارسال 700 مقاله داخلی و خارجی به کنگره بین‌المللی مهندسی فرهنگی

خبرگزاری فارس: دبیر کنگره بین‌المللی مهندسی فرهنگی از ارسال 700 مقاله داخلی و خارجی به کنگره بین‌المللی مهندسی فرهنگی در بوشهر خبر داد.

ارسال 700 مقاله داخلی و خارجی به کنگره بین‌المللی مهندسی فرهنگی

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام محمد نصیری ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اظهار داشت: پیوست فرهنگی سندی مشتمل بر مطالعات کارشناسی، مبیّن پیش‌بینی پیامدهای فرهنگی و اعمال الزامات و استانداردهای مربوط در هر نوع طرح، تصمیم و اقدام کلان اقتصادی، سیاسی، حقوقی- قضائی، اجتماعی و فرهنگی متناسب با مقتضیات و شرایط جامعه است.

وی در خصوص مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر در ارتباط با برگزاری کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی گفت: پیوست‌نگاری برای پروژه‌های مصوب و در حال اجرا و گنجانده شدن مطالعات فرهنگی در تفاهم‌نامه‌های آنان و تشکیل کارگروه مدیریتی و شورای عالی برنامه‌ریزی برای کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی از جمله این مصوبات بود.

دبیر کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی گفت: 86 عضو هیئت علمی دانشگاه در مقطع دکترا و 114 نفر اعضای هیئت علمی در مقطع کارشناسی ارشد 1500 نفر ساعت در کنگره همکاری کردند.

نصیری گفت: 9 مرکز حوزوی، 23 مرکز ملی و 3 مرکز بین‌المللی با ما همکاری داشته‌اند و هم اکنون 50 مقاله خارجی آماده تحویل داریم ضمن اینکه 20 مقاله را هم دریافت کردیم.

وی بیان کرد: با 45 مرکز فرهنگی و 200 استاد حوزه و دانشگاه برای راه‌اندازی شبکه پیوست‌نگاری فرهنگی تعامل برقرار کردیم.

نصیری گفت: 250 مهمان داخلی و 50 مهمان خارجی برای حضور در کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی دعوت شدند.

دبیر کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی تصریح کرد: مکاتبه با 5 هزار استاد دانشگاه‌های معتبر و 200 مرکز و دانشگاه معتبر برای فراخوان مقاله این کنگره از دیگر اقدامات ما بوده است.

کنگره بین‌المللی پیوست‌نگاری فرهنگی روزهای هفتم، هشتم و نهم اسفندماه در بوشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول