اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا:

بویین‌زهرا آماده اجرای طرح پزشک خانواده است

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین‌زهرا گفت: با اجرای زیرساخت‌ها و پیگیری‌های لازم این شهرستان آماده اجرای طرح پزشک خانواده است.

بویین‌زهرا آماده اجرای طرح پزشک خانواده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا استان قزوین، احد احمدی امروز در جلسه ارتقای بهداشتی شهرستان بویین‌زهرا اظهار داشت: حوزه بهداشت نسبت به سایر بخش‌ها از کارایی و همچنین بازده بالایی برخودار است که به لطف‌ الهی شهرستان بویین‌زهرا در دو سال اخیر توانسته در بخش بهداشت جایگاه بهتری را نسبت به دولت‌های گذشته به دست آورد.

فرماندار بویین‌زهرا افزود: رسیدگی به زیرساخت‌های بهداشت و سلامت به‌ ویژه در حوزه روستایی این شهرستان دارای اهمیت فوق‌العاده و بسیاری است که امیدواریم با تلاش روزانه محقق شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در تلاش برای تشکیل ستاد بهداشت خانوده شهری و روستایی با هدف ارتقای جایگاه بویین‌زهرا در عرصه سلامت هستیم.

فرماندار بویین‌زهرا ادامه داد: راه‌اندازی‌ ده‌ها خانه بهداشت روستایی در بخش‌های مرکزی، شال، رامند و دشتابی از ابتدای دولت نهم تاکنون گوشه‌ای از صد‌ها عنوان خدمات دولت عدالت‌محور برای مردم و به‌ ویژه روستائیان شهرستان بویین‌زهرا است.

احمدی بیان داشت: توسعه پروژه‌های مربوط به سلامت و رفع دغدغه‌ها در بویین‌زهرا نیز از اهمیت ویژه و فوق‌العاده‌ای برخودار است.

وی تصریح کرد: رسیدگی به وضعیت بهداشتی و سلامت به‌ ویژه در حوزه روستایی نیازمند نگاه ویژه‌تر از سوی مسئولان است.

فرماندار بویین‌زهرا با اشاره به لزوم ثبت‌نام طرح پزشک خانوده شهری در این شهرستان بیان کرد: ضرورت دارد تا با شناسایی نقاط قوت و ضعف زمینه را برای حضور حداکثری در طرح پزشک خانواده فراهم کرد.

احمدی با بیان اینکه اجرای طرح پزشک به صورت ابتدایی در کشور سوئد انجام شده است، بیان کرد: از تمام خانوار‌های شهرستان تقاضا می‌شود تا به صورت اینترنتی در این طرح شرکت کنند.

‌وی عنوان کرد: مجموعه فرمانداری بویین‌زهرا از تمام ظرفیت‌های خود برای اجرای این طرح بهره‌گیری می‌کند.

فرماندار بویین‌زهرا خاطرنشان کرد: ساماندهی خانوارها و شناسایی آنها از ضروری‌ترین نیاز‌هایی است که در حال پیگیری و انجام است.

انتهای پیام/77005/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول