اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان‌وبلوچستان مطرح کرد

بهره‌مندی 30 هزار نفر از خدمات بیمارستان صحرایی لاشار نیکشهر

خبرگزاری فارس: استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیش‌بینی می‌شود 30 هزار نفر تا روز پایانی بیمارستان صحرایی لاشار نیکشهر از خدمات پزشکی آن برخوردار شوند.

بهره‌مندی 30 هزار نفر از خدمات بیمارستان صحرایی لاشار نیکشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، حاتم نارویی ظهر امروز در بازدید از چهاردهمین بیمارستان صحرایی سپاه در منطقه اسپکه لاشار از توابع شهرستان نیکشهر اظهار داشت: ایجاد و راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی در نقاط محروم و دورافتاده برای مردمی که توانایی پرداخت هزینه‌های سنگین بهداشتی و درمانی را ندارند، بسیار ضروری و مهم است.

وی افزود: این بیمارستان صحرایی و تخصصی و صحرایی که با همکاری نیروی زمینی سپاه و جامعه بسیج پزشکان در منطقه اسپکه ایجاد شده است، خدمات تخصصی قابل قبولی را در بخش‌های مختلف به بیماران ارائه می‌دهد.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: طی بازدید امروز از نزدیک شاهد بودیم که در این سه روز از راه‌اندازی بیمارستان، به بیش از 7 هزار و 300 نفر از مردم محروم منطقه خدمات بهداشتی و درمانی ارائه شده است که با توجه به این امر پیش‌بینی می‌شود تا پایان بیمارستان، این تعداد به 30 هزار نفر افزایش یابد.

نارویی بیان داشت: ارائه خدمات به مردم محروم و تبعیض قائل نشدن قومی و محلی یکی از اهداف مهم راه‌اندازی بیمارستان‌های صحرایی در نقاط دورافتاده است.

وی اضافه کرد: در این بیمارستان بخش‌هایی از جمله سونوگرافی، اتاق عمل، آزمایشگاه، جراحی، اورژانس، مامایی، دندانپزشکی و ... به طور رایگان به مردم ارائه خدمات می‌دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خدمات رسانی به مردم محروم و دورافتاده با دعای خیر همراه خواهد بود که بهترین عبادت به شمار می‌رود.

در بیمارستان تخصصی صحرایی سپاه که با نام شهید «دکتر آتش دست» نامگذاری شده است 15 پزشک عمومی، 23 پزشک متخصص، 57 نیروی متخصص شامل پرستار، تکنسین و کارشناس و 7 دندانپزشک حضور دارند و 150 نفر کادر درمانی و بهداشتی نیز مشغول به کار هستند.

بیمارستان تخصصی صحرایی به همت نیروی زمینی سپاه با هدف محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات به مناطق دورافتاده کشور راه‌اندازی شده است.

بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه از سوم دی ماه به مدت یک هفته در منطقه اسپکه لاشار به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی می‌پردازد.

انتهای پیام/75002/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول