اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر فرهنگی و امور دینی صنعت آب و برق گلستان:

امر به معروف فریضه فراموش شده در جامعه است

خبرگزاری فارس: دبیر فرهنگی و امور دینی صنعت آب و برق گلستان گفت: امر به معروف و نهی از منکر دو فریضه‎ای که تقریباً در جامعه فراموش شده است.

امر به معروف فریضه فراموش شده در جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حجت‎الاسلام سعید بیرقدار‌ در همایش بزرگ امر به معروف و نهی از منکر که به همت صنعت آب و برق گلستان در سالن تبلیغات اسلامی گلستان برگزار شد اظهار داشت: تمام احکام در مقابل امر به معروف و نهی از منکر همانند قطره در مقابل دریاست که جای بسی تامل دارد.

امر به معروف و نهی از منکر برکات زیادی دارد

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر برکات زیادی دارد خاطرنشان کرد: کسانی که به عنوان آمر مبادرت به امر به معروفات و نهی از منکرات می‎کنند در تمام عبادات و مناجات‎هایی که شخص ناهی شده انجام می‎دهد شریک است.

دبیر فرهنگی و امور دینی صنعت آب و برق گلستان با بیان اینکه خوشبختانه حرکت‎های فرهنگی خوبی در استان شروع شده است ابراز داشت: در فعالیت‎های قرآنی که امسال برای خانواده‎ها و فرزندان همکار برگزار کردیم با استقبال خوبی مواجه شد و بیش از 100 نفر در این مسابقات قرآنی شرکت کردند.

بیرقدار استقبال فرزندان و جوانان را به مسابقات قرآنی مثبت ارزیابی کرد و افزود: پیش‎بینی می‎کنیم مسابقات قرآن در سال‎های آتی با رونق بیشتری انجام شود.

در تمام مناسبت‎ها نسبت به اجرای برنامه‎های فرهنگی مبادرت می‎شود

وی با بیان اینکه در تمام مناسبت‎ها نسبت به اجرای برنامه‎های فرهنگی مبادرت می‎شود متذکر شد: در سال‌جاری در مسابقات قرآنی، سه مقام کشوری را در بخش‎های حفظ قرآن و قرآن‌پژوهی در بخش خواهران و برادران به دست آوردیم.

دبیر فرهنگی و امور دینی صنعت آب و برق گلستان خاطرنشان کرد: در بخش خواهران رتبه اول کشوری و در بخش برادران رتبه دوم کشوری را در مسابقات قرآن به دست آوردیم.

بیرقدار گفت: نقش دفتر فرهنگی و امور دینی در جمله امر به معروف و نهی از منکر خلاصه می‎شود.

همایش بزرگ امر به معروف و نهی از منکر با حضور حجت‎الاسلام علی یزدان‎پرست مسئول امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو، حجت‎الاسلام سیدعلی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس و جمعی از مدیران دستگاه‎های فرهنگی و کارکنان صنعت آب و برق استان برگزار شد.

انتهای پیام/2307/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول