اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون وزیر بهداشت:

بیمارستان صحرایی در پاکدشت افتتاح شد

خبرگزاری فارس: بیمارستان صحرایی شهدای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بسیج جامعه پزشکی در منطقه محروم روستای فیلستان شهرستان پاکدشت افتتاح شد.

بیمارستان صحرایی در پاکدشت افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش بیمارستان صحرایی شهدای دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور معاون درمان وزیر بهداشت، مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان بسیج جامعه پزشکی در منطقه محروم روستای فیلستان شهرستان پاکدشت افتتاح شد.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از راه‌اندازی بیمارستان صحرایی با حضور متخصصان بسیجی در مناطق محروم استان تهران برای ارائه خدمات درمانی و جراحی رایگان به بیماران از پنجم تا هفتم دی ماه سال جاری خبر داد.

سید نظام‌الدین طباطبایی اظهار داشت: این طرح با هدف بیماریابی اجرا می‌شود و در مرحله دوم با سازماندهی و برنامه‌ریزی پزشکان و پیراپزشکان متخصص در مدرسه شهید حیدر نصیری اعزام و در درمانگاه‌های اطفال، داخلی، زنان، ENT، قلب و عروق، ارولوژی، مغز و اعصاب، چشم پزشکی، جراحی عمومی، ارتوپدی و دندانپزشکی پذیرای بیماران بی‌بضاعت و محروم خواهد بود.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ در پایان تصریح کرد: در این بیمارستان صحرایی علاوه بر درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی بخش‌های آزمایشگاه، سونوگرافی، اکوکاردیولوژی، ECG، داروخانه، رادیولوژی و اورژانس خواهران و برادران از تاریخ پنجم تا هفتم دی ماه سال جاری از ساعت 8:30 تا 16:00 به بیماران خدمات رایگان ارائه می‌شود و در صورت نیاز به عمل جراحی و بستری، هماهنگی‌های لازم با بیمارستان‌های ثابت و پشتیبان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی جهت درمان تکمیلی بیماران انجام می‌شود.

انتهای پیام/2462/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول