اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق:

مردم سیستان و بلوچستان وفادارترین مردم به نظام هستند

خبرگزاری فارس: جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق کشور گفت: مردم سیستان و بلوچستان وفادارترین مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

مردم سیستان و بلوچستان وفادارترین مردم به نظام هستند

سردار سید حسین مرتضوی امروز در حاشیه راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در بخش اسپکه از توابع شهرستان نیکشهر اظهار داشت: مردم فهیم، بصیر، شهید پرور و همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان در سخت‌ترین مقاطع بهترین فرزندان خود را در راستای حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اهدا کرده و در این امر مهم کوچکترین ضعفی از خود نشان ندادند.

وی افزود: امروز وفاداری مردم این خطه از کشورمان به عنوان یک الگوی برجسته و ملی توانسته بسیاری از توطئه‌های سخت افزاری و نرم افزاری دشمنان را با این درایت و بصیرت برگرفته شده از منویات مقام معظم رهبری خنثی کند.

جانشین قرارگاه قدس جنوب شرق بیان کرد: سپاه پاسداران در راستای اهداف اصلی خود توانسته به این سمت از پویایی دست یابد که برای نخستین‌بار چهاردهمین بیمارستان تخصصی صحرایی در منطقه محروم بخش اسپکه از توابع نیکشهر به صورت کاملا بومی برای استفاده از توانمندی‌های مستعد مردم منطقه برپا سازد.

وی ادامه داد:  ایجاد زیرساخت‌‌ها در راستای کاهش مشکلات اجتماعی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی می‌تواند نقش بسزایی در زمینه ایجاد امنیت پایدار در منطقه ایفا کند بطوریکه امروز سپاه با تمرکز کردن بر رفع مشکلات مردم در مناطق محروم، توانسته طعم شیرین خدمت‌رسانی به این ولی نعمتان نظام را بچشاند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تقویت توانمندی‌های بومی منطقه را یکی از اصلی‌ترین ارکان‌های تقویت اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و گفت: بهره‌گیری از توان نیروهای بومی و سرمایه‌گذاری برای آن‌ها می‌تواند بسیاری از تهدیدات موجود را به فرصت‌های طلایی در راستای سازندگی و خدمت بهتر به مردم فراهم کند.

انتهای پیام/75001/ر/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول