اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم عنوان کرد

موافقت با 70 طرح بهره‌برداری صنعتی در استان قم

خبرگزاری فارس: مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به استعلام‌های مربوط به بهره‌برداری صنعتی گفت: با 70 مورد صنعتی موافقت شده و چهار مورد هم با مخالفت روبه‌رو شدند.

موافقت با 70 طرح بهره‌برداری صنعتی در استان قم

محمودعلی رکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به عملکرد سه ماهه نخست اداره‌کل حفاظت محیط زیست استان قم در زمینه استعلام‌های صورت گرفته ابراز کرد: موافقت با 133 مورد صدور جواز تأسیس و پروانه بهره‌برداری و مخالفت با شش مورد بخشی از عملکرد انجام شده در این حوزه است.

وی افزود: 127 مورد پایش شامل 100 مورد پایش صنعتی، 10 مورد خدماتی و هفت مورد پایش معدنی از دیگر اقدامات اداره‌کل حفاظت محیط زیست قم طی مدت یاد شده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با بیان اینکه تعداد استعلام‌های مربوط به تاسیس، احداث و استقرار واحدهای صنعتی و خدماتی 65 مورد بوده است گفت: با 43 مورد استقرار واحد صنعتی و 20 مورد استقرار واحد خدماتی موافقت شده و با فعالیت دو واحد صنعتی هم مخالفت شده است.

وی در خصوص استعلام‌های مربوط به بهره‌برداری‌های صنعتی و خدماتی خاطرنشان کرد: طی این مدت با 70 مورد بهره‌برداری از واحد صنعتی موافقت شده و با فعالیت چهار واحد صنعتی هم مخالفت شده است.

رکنی بیان داشت: رعایت و انجام کامل قوانین،‌ مقررات و ضوابط و استانداردهای محیط زیست انسانی رویکرد هوشمندانه‌ای برای مدیریت سرزمینی به شمار می‌رود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قم با اشاره به تأثیر فزاینده پایش‌های مستمر در بهبود کیفیت صنایع و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی تصریح کرد: در این میان هماهنگی و تعامل بین دستگاهی، ماندگاری برنامه‌ها را برای تحقق اصل پنجاهم قانون اساسی و به دنبال آن حفاظت محیط زیست تأمین و تضمین می‌کند.

انتهای پیام/78004/ع20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول