اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهل سنت نگین‎شهر:

‌9 دی ایمان و اعتقاد مردم ایران به نمایش درآمد

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهل سنت نگین‎شهر گفت: در روز نهم دی ماه 1388 ایمان و اعتقاد قلبی مردم ایران به ولایت فقیه و نظام به نمایش درآمد.

‌9 دی ایمان و اعتقاد مردم ایران به نمایش درآمد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آخوند ابوبکر خجم‎لی بعدازظهر امروز در جمع طلاب حوزه علمیه محمدیه نگین‎شهر اظهار داشت: جهانیان در روز نهم دی ماه بصیرت و بیداری همیشگی مردم ما را دیدند و بر وحدت و یکدلی این مردم و احساس مسئولیتی که نسبت به نظام خود داشتند، غبطه خوردند.

9 دی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیمه کرد

وی تصریح کرد: شاید اصلی‎ترین دلیلی که نهم دی ماه را یک روز حماسی ساخت توجه مردم به آموزه‎های دینی بود که الحق والانصاف مردم با ایمان و انقلابی در این روز نمره قبولی گرفتند و نظام جمهوری اسلامی ایران را بیمه کردند.

امام جمعه اهل سنت نگین‎شهر اضافه کرد: اتفاقات نهم دی ماه باید در تاریخ ثبت شود تا آیندگان بدانند دشمنان ما در مسیر تکاملی این نظام و این انقلاب از چه راه‎هایی استفاده می‎کردند که با هوشیاری و بیداری مردم ایران مواجه می‎شدند و شکست می‎خوردند.

همه ما در هر پست و مقامی که هستیم باید حافظ ارزش‎های اسلامی باشیم

آخوند خجم‎لی ادامه داد: همه ما در هر پست و مقامی که هستیم باید حافظ ارزش‎های اسلامی و ایرانی باقی بمانیم و برای آنهایی که برای این مملکت، دولت و مردمانش نقشه‎های شیطانی می‎کشند خط و نشان بکشیم و اجازه ندهیم ارزش‎های و دستاوردهایی که ماحصل خون شهدای ما هست از بین برود.

وی با اشاره به توطئه‎های روزافزون استکبار جهانی بر ملت ایران ابراز داشت: امروز استکبار جهانی انقلاب اسلامی را خطری جدی برای موجودیت خود می‎داند و در صدد است در فتنه‎ای جدید با عنوان تحریم و فشار اقتصادی مردم ما را به عقب‎نشینی از پیروی از ولایت وادار کند.

امام جمعه اهل سنت نگین‎شهر ضرورت هوشیاری و داشتن بصیرت را برای مقابله با ترفندهای دشمنان نظام مقدس جمهوری و عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری را در این شرایط حساس کنونی یک ضرورت دانست.

پیام نهم دی ماه، ملت ایران را ملتی قدرشناس و اهل مقاومت نشان داد

آخوند خجم‎لی تاکید کرد: پیام نهم دی ماه، ملت ایران را ملتی قدرشناس و اهل مقاومت نشان داد و نهادینه شدن مقاومت در تمامی عرصه‎ها موجب ناکامی دشمن خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم در این ایام پی بردند تنها عاملی که می‌تواند آرامش را به کشور برگرداند و بقای نظام را به همراه داشته باشد، حضور خودجوش در صحنه است و در روز 9 دی که بدون حتی یک کلمه دعوت از سوی رهبری برای حضور در صحنه و حتی مسئولان، به صحنه آمدند.

انتهای پیام/2307/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول